Mats.O.Ves Posted April 23 Report Share Posted April 23 Någon som testat dessa? De var onekligen billiga så lite sugen på att testa. 🙂 https://ski-wax.se/rollerski-boots-spine-skiroll-combi-14-s14/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicco Posted April 23 Report Share Posted April 23 Köp gärna. Och var en god forumkompis och lämna en recension sen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moh Posted April 23 Report Share Posted April 23 Har inte testat just dessa, men köpte deras längdkombipjäxa för två år sedan ifrån just Skiwax. De är sköna och har fungerat väldigt bra. Aningens sämre grepp runt hälen i jämförelse med ex. Alpina skulle jag säga. Skall kanske sägas att det är ett ryskt märke. Veckan efter jag fick mina så gick de in i Ukraina. Benämner dem efter det som mina politiskt inkorrekta pjäxor.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats.O.Ves Posted April 23 Author Report Share Posted April 23 La en beställning. Omdöme kommer senare 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volevodin Posted April 25 Report Share Posted April 25 Oavsett pris och kvalitet skulle jag aldrig köpa produkter från ett land som startat ett anfallskrig.👎 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats.O.Ves Posted April 28 Author Report Share Posted April 28 Har åkt två pass på dom nu och är väldigt positivt överraskad. True to size och bra stöd. Ingenting att anmärka på än så länge. Sköna. Skriver igen när dom går sönder. 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts