Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

julfeta?


ekke S

Recommended Posts

Så var det jul igen, i och för sig en mycket kort sådan i år men ialla fall jul (lite röda dagar). Tänkte bara höra mig för hur medelskidforumsläsaren lägger upp en julhelg.
Väljer ni bort träningen helt för några dagar och bara umgås med släkt/vänner och frossar i det mesta på det stora julbordet. Eller ser ni julhlegen som ett perfekt tillfälle till ett xx antal hårda träningspass och därför ratas nästan alla godsaker, vad är det för fel på pasta?

Själv går jag nog på den gyllene medelvägen, lite av båda mår nog både kropp och själ bäst av!

God jul på er alla skidforumsläsare

ekke
Link to comment
Share on other sites

Finns väl inget bättre än att ge sig ut på ett skönt långpass på förmiddagen på julafton, springa fram genom villaområden och affärer....se alla stressade människor som skall hinna med allt. Medans man själv springer fram och bara njuter av lugnet och ledigheten......och sen frossa på med all julmat och må bra
Link to comment
Share on other sites

Med facit i hand visade det sej (som vanligt) att tidsoptimisten (jag själv) inte hade riktig koll på vad som var i görningen på självaste julafton.
Med skamset böjd nacke och blossande röda kinder biktar jag mej härmed. ;-)
Det hanns helt enkelt inte med nån repa på julafton!

Däremot har jag precis just nu (juldagen) hemkommit från ett 55 minuters intensivt pass på snö. "Intensivt" ja, iallafall för att vara jag.
Och nu kommer det väl att bli som vanligt, jobb på dagarna, kvällspass, osv....
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...