9mil Posted January 3, 2006 Report Share Posted January 3, 2006 Vad har ni lagt upp för mål med eran träning -06? Själv hade jag tänkt att åka vasa under 5.30, -07 alltså. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Posted January 3, 2006 Report Share Posted January 3, 2006 vet inte, tycker att vasan sliter förmycket på armbågarna så jag hoppar nog över i år. Tänkte försöka mig på kortare lopp typ 40-60 km,svårt att ha något mål när jag inte kört detta tidigare. I o f sig är jag uppe under vasaveckan och får jag för mig att åka så kör jag ÖS på måndan och siktar i så fall på något liknande, under 5.30. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gustav Posted January 3, 2006 Report Share Posted January 3, 2006 Jag vill springa milen under 34 minuter. Åka vasaloppet under 4:30. Springa halvmaran under 1:17 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skåningen Posted January 3, 2006 Report Share Posted January 3, 2006 Medaljen på Vasaloppet skall jag bara ha i år, och gärna vara under 5.30 också. Halvmaran ner mot 1.30 eller under igen vore inte fel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.