larsson Posted January 6, 2006 Report Share Posted January 6, 2006 Kör med Kneissl´s nya skidor nu, det nya med dem är att man kan valla på sidorna. Detta för att minska friktionen när sidan tar i snön. Någon som har testat dessa och håller ni då med om att de är otroligt bra när det är svårt utför och brant uppför? De känns väldigt stabila och sitter som en handske på skon. Läs mer på; [url]http://www.kneissl.com[/url] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dunderklumpen Posted January 6, 2006 Report Share Posted January 6, 2006 Jag har ett par gamla skateskidor som jag kan glidvalla sidorna på. Detta tror jag inte på... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kayaker Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 [quote name=larsson]De känns väldigt stabila och sitter som en handske på skon.[/quote] Mina handskar brukar passa väldigt dåligt på skorna... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kängan Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Inget nytt under solen. Slutet på 70 eller början på 80-talet fanns det skidor med vallningsbara sidor, tror det var Adidas som kom med denna revolution innom skidsporten ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.