SpångaMicke Posted January 11, 2006 Report Posted January 11, 2006 Ååå trist verkar väl vara slutskidat på ett tag här i Stockholm iallfall. Precis när man kommit igång. Hur bedriver ni andra träningen nu när det är snöslask och regn? Kan ju varken åka skidor eller rullskidor. Dags och masa sig till simhall och gym igen kanske.
Dunderklumpen Posted January 11, 2006 Report Posted January 11, 2006 Än är snön inte helt borta, så jag hoppas på skidor ett tag till. Men rullskidor går nästan alltid att åka. Fetta in lagren så de inte slits så mycket av saltade vägar...
Klas Posted January 12, 2006 Report Posted January 12, 2006 Hoppas att det går att åka några rundor till. Cykel och gummiband, ohyggligt tråkigt att ge sig ut på rullisarna när man väl känt snön.
Vasaa Posted January 13, 2006 Report Posted January 13, 2006 Rudans konstsnöslinga brukar hålla bra även i riktigt töväder. Jag dammar hellre runt där än tar på mig rullisarna igen....
SpångaMicke Posted January 13, 2006 Author Report Posted January 13, 2006 Är det helt kört att åka på golfbanorna norr om stan?
Kalle81 Posted January 20, 2006 Report Posted January 20, 2006 Är det någon som vet hur läget på golfbanan i Viksjö ser ut nu när det kommit lite mer snö?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.