Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Charlotte Kalla på tv nyss


Jouni

Recommended Posts

Herregud hon såg ut som värsta bodybuildern.

mm kul att se.

 

Tjejerna kör mycket mer med vikter nu än tidigare. Märks i resutatlistan också.

http://www.mariarydqvist.se/zenphoto/albums/kreta/IMGP2558.JPG

 

Jag tror tjejer har speciellt mycket fördel att bli lite starkare i överkropp. ofta är kvinnorna snabba pga att dom inte har så mycket vikt att släpa runt.

Link to comment
Share on other sites

Ja det var fina armar och axlar det där. Kul att se' date=' bara nu inte matte lära´n snorade ner henne med rinkeby baciller ;)[/quote']

mmm men klänningen var ingen höjdare.

om man skall vara kritisk:)

Nä håller med. Måste vara Gry Forsell som varit i farten :D :D

Link to comment
Share on other sites

Ja så sant. Stort grattis Charlotte! Och du bar faktiskt en finfin klänning' date=' bara vi som inte förstår bättre säger mina töser. :)

Godnatt![/quote']

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article4217456.ab?service=galleryFlash

 

står nog fast vid mitt utlåtande fortfarande vi får se vad "modebloggarna" säger i morgondagens sportblad.

Klänningen fick 3 plus i Aftonbladet, fan jag måste blivit gammal för snygg var det sista den var

Link to comment
Share on other sites

Ja det var fina armar och axlar det där. Kul att se' date=' bara nu inte matte lära´n snorade ner henne med rinkeby baciller ;)[/quote']

mmm men klänningen var ingen höjdare.

om man skall vara kritisk:)

Jag har aldrig varit mycket för smink, uppsatt hår eller galakläder (tycker främst att det ser plastigt och konstgjort ut :) ), så jag avstår från att betygsätta, men tycker i alla fall personligen att de är en skönare syn i bilden ovan resp i skidspåren än uppspacklade och gala-uppklädda. =)

 

Men hur som helst, kul att hon vann! Nu får man hålla tummarna för bra formbesked från de svenska åkarna i helgen och sen en formtopp lagom till VM...

Link to comment
Share on other sites

Ja så sant. Stort grattis Charlotte! Och du bar faktiskt en finfin klänning' date=' bara vi som inte förstår bättre säger mina töser. :)

Godnatt![/quote']

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article4217456.ab?service=galleryFlash

 

står nog fast vid mitt utlåtande fortfarande vi får se vad "modebloggarna" säger i morgondagens sportblad.

Klänningen fick 3 plus i Aftonbladet, fan jag måste blivit gammal för snygg var det sista den var

Håller verkligen med, hon såg fan inte klok ut, som en "tant Gredelin". Hon är en typisk "slitna-tajta-jeans blöt-vit-t-shirt i-sandaler tjej" i mina ögon...

Link to comment
Share on other sites

Hon är en typisk "slitna-tajta-jeans blöt-vit-t-shirt i-sandaler tjej" i mina ögon...

Mmmm den galaklädseln hade nog gett lite rubriker, men du måste ju förstå att prio ett den kvällen och inför VM var att hålla Settman och andra på behörigt avstånd. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Men det var ingen vidare "fällning" va? Såg ut som hon blev distraherad av de svenska tjerena som kom rusandes emot henne... Någon annan som tänkte på detta?

Grym upphämtning och riktigt dålig målgång, men silver eller brons spelar inte så stor roll det är gulden som räknas

Link to comment
Share on other sites

Jag tycker vi skall vara nöjda med bronset - går inte att vinna guld om inte alla presterar på 100 %. Min bedömning: Lina 95 %, Brita 97 %, Anna 93 %, Charlotte 100 %, vilket blir ett snitt på 97,5 %. Men ingen av de andra lagen låg på 100 % rakt igenom, därför blev det ganska tätt på de fyra första platserna. Kul när det inte är avgjort på sista sträckan och kul att Kalla kunde hämta upp försprånget och kämpa om medaljerna ända in på mållinjen, obs hon spurtade förbi Marte och vi slapp den förargliga 4:e-platsen, starkt av tyskan att komma igen på upploppet.

Grattis till bronspengen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...