Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

mystiskt sjuk...


Jonas_

Recommended Posts

Hej!

 

Har den senaste veckan känt mig lite smått hängig. Lite snorig och hängig. Kroppen verkar inte klara av att återhämta sig för när jag varit ute å tränat så har kroppen dött direkt.

Skulle köra intervaller igår men fick lov att avbryta efter 2 då kroppen verkligen inte orkade med!

Jag har vilat i 3 dagar i sträck, men kroppen ses ändå inte återhämta sig någe bra.

Så någonting gör att kroppen inte återhämtar sig och man känner sig hängig, så min fråga är någon här som känner till symptomen och kan kanske veta vad det är för något??

 

//Jonas

Link to comment
Share on other sites

Vet inte vad det är men jag har samma symptom. Fjärde veckan nu. Känner mig som en riktig elitidrottare...

Det finns ju en hel massa olika envisa basillusker som hänger i länge och ger diffusa symptom. Jag gissar att de som inte tränar så mycket överhuvudtaget inte märker av dem.

Link to comment
Share on other sites

Hej!

 

Har den senaste veckan känt mig lite smått hängig. Lite snorig och hängig. Kroppen verkar inte klara av att återhämta sig för när jag varit ute å tränat så har kroppen dött direkt.

Skulle köra intervaller igår men fick lov att avbryta efter 2 då kroppen verkligen inte orkade med!

Jag har vilat i 3 dagar i sträck, men kroppen ses ändå inte återhämta sig någe bra.

Så någonting gör att kroppen inte återhämtar sig och man känner sig hängig, så min fråga är någon här som känner till symptomen och kan kanske veta vad det är för något??

 

//Jonas

Du får ta dig iväg till den där norska mirakelmannen som Svärd vände sig till för att bli kry...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...