Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Kronanloppet 2010?


Vasaa

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jo väderprognosen ser ju bar ut. :)

 

Jag har precis monterat upp vallabordet för att välja skidpar och göra vinterns första glidpreparering.

 

Var nog hög tid, för det gled dåligt igår, antagligen p g alla lager på lager med fästvalla som jag kladdat på mer av för varje träninspass. =)

 

Sen start på skidträningen denna vinter och inge vidare dagsform idag eller igår, så känns inte pirrigt för mig utan känns mer som en bra genomkörare utan några reslultatambitioner, utan lyckas jag bara ta ut mig ordentligt så är jag nöjd. =)

Link to comment
Share on other sites

Tyckte det gick mycket tungt! Åkte 12 min långsammare än ifjol. Bra att nån fler tycker det. Trodde det berodde på att jag inte hunnit tränat lika mycket i år. Gick dock i "väggen" på sista. Har aldrig gått så tungt. Kändes som jag stod still på vissa ställen. Miltider: 41-41-42-49!
Link to comment
Share on other sites

Premiär för mig på Kronanloppet. Det var första tävlingen på 4 år och gav verkligen mersmak :-) Det var lite sockrigt på kronanområdet men i övrigt bra spår. Jag tyckte också det var lite "segt" före. Fick inte upp någon vidare fart på dubbelstakspartierna. Miltider: 43-43-43-43. Min klocka dog efter drygt 3 mil. Jag trodde jag tappade på sista milen men jag lyckades hålla ihop trots slitna muskler i ryggen.
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...