JohanJ Posted October 24, 2005 Report Posted October 24, 2005 Skulle behöva nya pjäxor för klassisk stil och tänkte höra vilka märken/modeller ni använder. Funderar på salomons racingpjäxor någon som använder dessa? Alpina har ju också en uppsjö av olika modeller, nån som testat båda?
THAMadam Posted October 24, 2005 Report Posted October 24, 2005 Jag kör på alpina och har alltid gjort det, och det tycker jag fungerar bra. Jag gillar hur dom sitter på foten men nog är salomons pjäxor lika bra.
kayaker Posted October 24, 2005 Report Posted October 24, 2005 Välj de som passar bäst på dina fötter. Den viktiga skillnaden mellan olika märken och modeller ligger i att de passar olika fötter olika bra. :)
Dunderklumpen Posted October 24, 2005 Report Posted October 24, 2005 Kör med salomons carbon. Folk sa till mig att alpina skulle sitta bättre på mina lite breda fötter, men jag blev mest nöjd med carbon om jag gick upp en halv storlek...
JohanJ Posted October 25, 2005 Author Report Posted October 25, 2005 Jag får helt enkelt åka och prova lite olika modeller. =)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.