Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Tävlingar 7 februari


denisanic

Recommended Posts

Tjena,

 

Nästa omgång tävlingar närmar sig, vissa av oss tar igen sig kommande helg och kanske preppar för 7 februari för ny omgång.

 

Hur går tankarna, vilka tävlingar är på g, bra arrangemang osv. De som intresserar mig är i närheten av Västerås, så Gävle är ett alternativ. Andra lopp är också intressanta, så få höra nu, hur ser det ut på loppsidan och vart tänker ni åka ut och tävla?

 

/D

Link to comment
Share on other sites

Så du är Västeråsaare du? Samma här. Jag åker till Gimo och Lindmansloppet. Har ingen aning om hur bra tävling det är men jag har vissa band åt det hållet så det avgör saken. Lindman är en 10km-slinga på 5 varv med liten nivåskillnad (26 m mellan högsta o lägsta punkt) vilket gör att det inte är några stora stigningar men å andra sidan inga långa stakpartier heller, kan jag tänka mig. Troligen lite småknixigt upp och ner mest hela tiden.

 

"Tävla"? F-n, jag har inte vant mig vid den tanken. Jag tränar fortfarande Denis :)

Link to comment
Share on other sites

Mustasch blastar på jobbet ur högtalarna, och jo fan, tävling är en form av knark, så up with hope, down with dope =)

 

Jag kör engelbrekt, men innan det vill jag köra en till, helgen innan alltså, sen vilar jag.

 

Så jag är på jakt efter en tävling att fylla lördagen den 6:e med. Tävling är den bästa träningen, inför tävlingen!?

 

/D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...