Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Uppdatering av personlig startled


orangeviking

Recommended Posts

Hej,

 

Ska åka mitt första Vasaloppet och blev självklart tilldelad startled 10. Nu åkte jag Kronanloppet 16:e januari under 3 timmer och ska ha startled 6 med detta resultat.

 

Men nu jag kollar mina uppgifter står det fortfårande att jag har startled 10. Behöver jag kontakta dem och i sån fall hur?

 

Tack,

André

Link to comment
Share on other sites

Hej André!

har just gjort min uppdatering så detta fungerade,du går in på vasaloppets hemsida,längst upp kan du välja anmäl dig: tryck på vasaloppet sen ok,då kommer det upp rubriker till vänster, tryck på blanketter och där finns det en omseednings blankett, fyll i denna och skicka in den,då ska det ordna sig!

MVH André

Link to comment
Share on other sites

Får man skriva i denna trå även om man inte heter André? :)

 

Jag kan ha fel, men nog tror jag att seedning skett automatiskt för lopp fram till 2 veckor före Vasaloppet förr iaf. Jag har dock aldrig seedat upp mig på seedningslopp andra än Vasaloppet så som sagt kan jag ha fått för mig fel.

Link to comment
Share on other sites

Får man skriva i denna trå även om man inte heter André? :)

 

Jag kan ha fel, men nog tror jag att seedning skett automatiskt för lopp fram till 2 veckor före Vasaloppet förr iaf. Jag har dock aldrig seedat upp mig på seedningslopp andra än Vasaloppet så som sagt kan jag ha fått för mig fel.

Du måste själv lämna in din seedning, det händer inte automatisk.

Däremot kan man fram till 15/2(tror jag) skicka in seedningen i förväg, annars är det till att köa på lördagen innan loppet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hur ofta uppdateras informationen? Skickade in blanketten för en vecka sen och det står fortfarande att jag har startled 10!

 

/André

Skicka ett enkelt mail med namn, klubb, seedningsloppets namn, tid på seedningsloppet, nuvarande startnummer och förväntat nytt startled.

De fixade detta på ett dygn. sedan kom ett kvitto på mailet med all ny info.

 

 

Utdrag ur vasaloppets seednings info:

"Du kan också maila en länk som hänvisar till resultatlistan med ditt namn markerat.

En sådan länk skickas till seedning@vasaloppet.se."

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...