manis Posted October 25, 2005 Report Posted October 25, 2005 Nån som varit på något vasaloppsläger eller liknande? Är det endast till för oerfarna eller kan man få hjälp att förbättra sin teknik även om man har åkt ett par år? Har faktiskt ingen koll på om min teknik är speciellt bra men jag kan tänka mig att den kan förbättras flera snäpp.
Absolut Posted October 31, 2005 Report Posted October 31, 2005 Nu har jag iof aldig varit på något Vasaloppsläger men tekniken kan alltid förbättras.
anders h Posted November 23, 2005 Report Posted November 23, 2005 [quote name=Absolut]Nu har jag iof aldig varit på något Vasaloppsläger men tekniken kan alltid förbättras.[/quote] Precis! I alla fall i de flesta fall, i vissa fall handlar det om finslipning. Men det finns väldigt ofta saker att förbättra! Jag har varit med som instruktör på diverse läger. Några jag kan nämna på rak hand är: Bengt Hassis, Grönklitt Staffan Larssons, Mora Jan Ottosson, Åsarna Lycka till!
Stam Posted December 4, 2005 Report Posted December 4, 2005 Vad brukar priserna för ett vasaloppsläger ligga på?
Klas Posted December 4, 2005 Report Posted December 4, 2005 Kolla in bruksvallarnas hemsida, [url=http://www.bruksvallarna.nu]www.bruksvallarna.nu[/url] de ger privatlektioner, tyvärr kunde vi inte få ihop tiderna när vi var uppe så jag vet inte hur bra de är
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.