Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

k*ksugar tony


master4h

Recommended Posts

Man blir ju så förbannad på det där bögnyllet, jag beställde nya bindningar till vasaloppet, skräpet går ju sönder mitt under loppet och jag blir tvungen att slita isär dom från skidorna för att få av mig dom, jag har försökt att kontakta Tony "fittskalle" P****r men får inget svar, har lyssnat runt och det verkar som att jag inte är ensam med det här problemet..
Link to comment
Share on other sites

Håller med...Order leveranser får man men övrigt struntar dom i. En kompis till mig fick fel skidor. Tog över tio veckor och mail bombning innan bytet var fixat och då fick han pengarna tillbaka. Det var nog mailbombningen som gjorde susen tyvärr..

Sedan så har jag också bara negativt om TP. skickade en order. När vi sedan gjort en till order så i kommentars fältet så ställde vi frågor om vår första order som var felaktig...Vad tror ni hände...vi fick sakerna från andra ordern men inte fixades den första..trots kommentarer...så leveranser är allt de tänker på..När vi slutligen fick kontakt så skulle vi skicka tillbaka den felaktiga varan som kostade ca 20kr...snåla också..

Jag undviker TP så mycket som möjligt. Vet jag exact vad jag vill ha och är han billigast så beställer jag...

Men inte är han någon kingarnaskingkingkingkongkingking som det står på alla prylar han säljer...

Link to comment
Share on other sites

När väl prylarna kommer har det varit OK för mig. Dock kräver det x antal mejl som man får skicka innan man får svar. Mejlade för c:a två veckor sedan till butiken och har ännu inte fått svar. Här kan jag rekommendera Skistart.com. Suveräna på att svara.
Link to comment
Share on other sites

Vilekn bindning var det frågan om , Jag har köpt Salomon SNS Pilot classic , och det verkar ju vara botten när det gäller driftsäkerhet ,

 

Har inte startat någon större tävling på dessa och kommer inte att göra det heller

 

/ EW

Link to comment
Share on other sites

Man blir ju så förbannad på det där bögnyllet, jag beställde nya bindningar till vasaloppet, skräpet går ju sönder mitt under loppet och jag blir tvungen att slita isär dom från skidorna för att få av mig dom, jag har försökt att kontakta Tony "fittskalle" P****r men får inget svar, har lyssnat runt och det verkar som att jag inte är ensam med det här problemet..

Bra nivå på språket, säkert många som tar dig på allvar. ;)

Link to comment
Share on other sites

Man blir ju så förbannad på det där bögnyllet, jag beställde nya bindningar till vasaloppet, skräpet går ju sönder mitt under loppet och jag blir tvungen att slita isär dom från skidorna för att få av mig dom, jag har försökt att kontakta Tony "fittskalle" P****r men får inget svar, har lyssnat runt och det verkar som att jag inte är ensam med det här problemet..

TÖNT! Gå ut och skrik av dig i spåret istället, det ger nog mer....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...