Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Alewalds rullskidträffar


Anl

Recommended Posts

var det någon som var på träffen i Täby igår?

Jag är intresserad av pris på Elpex Vasa 610 och Swenor Fiberglass

Wasa610 kostar 1890kr med tvåor och 1990kr med treor.

Fiberglass går på 2395kr (vet ej om det gäller både tvåor och treor eller om det bara finns med tvåor)

Link to comment
Share on other sites

Var på träffen på Djurgården igår. Väldigt dåligt med stora skostorlekar o långa stavar. Men vill man ha klassiskt o juniorstorlekar (dvs under 45 i skor o 160 i stavar) var sortimentet ok. Hjälpsamma o trevliga. Se'n ska man kanske inte ta angivna cirkapriser på allvar, eller har allting gått upp 30 % sen förra året?
Link to comment
Share on other sites

Var på träffen på Djurgården igår. Väldigt dåligt med stora skostorlekar o långa stavar. Men vill man ha klassiskt o juniorstorlekar (dvs under 45 i skor o 160 i stavar) var sortimentet ok. Hjälpsamma o trevliga. Se'n ska man kanske inte ta angivna cirkapriser på allvar, eller har allting gått upp 30 % sen förra året?

Håller med, dålig med storlekar att prova. Men om du vet vad du vill ha så var det väl bara att beställa till det angivna priset, det är ju inga problem med stavar men skor vill man ju förstås prova innan man slår till.

 

Håller med angående listpriserna, speciellt nya skatepjäxorna är ju helt vansinnigt dyra. (både salomon och fischer ligger på ~4500)

Link to comment
Share on other sites

Håller med angående listpriserna' date=' speciellt nya skatepjäxorna är ju helt vansinnigt dyra. (både salomon och fischer ligger på ~4500)[/quote']

Låter väldigt dyrt tycker jag. Finns säkert webbutiker som är mycket billigare :)

Fast svårt att prova då såklart

Ja helt klart, men det var som sagt listpriserna. Nu fick man ju köpa till 30-35% rabatt på det så det blir väl 2900 eller nåt sånt. Men fortfarande galet dyrt tycker jag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...