Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Stenslip av längdskidor i Göteborg


O-B H

Recommended Posts

Någon som har lämnat in skidor för stenslip i Göteborg och har erfarenhet att dela med sig? Stenslipar Biskopsgårdens sport? Hur är de i förhållande till Udéns Sport? Någon annan som stenslipar längdskidor?

Biskopsgården slipar men jag vet inte hur de står sig mot andra i Gbg.

Link to comment
Share on other sites

Någon som har lämnat in skidor för stenslip i Göteborg och har erfarenhet att dela med sig? Stenslipar Biskopsgårdens sport? Hur är de i förhållande till Udéns Sport? Någon annan som stenslipar längdskidor?

Biskopsgården slipar men jag vet inte hur de står sig mot andra i Gbg.

Har du själv lämnat in för slip där? Vilket är i såfall ditt betyg? Vet du vad de har för slip?

Link to comment
Share on other sites

Någon som har lämnat in skidor för stenslip i Göteborg och har erfarenhet att dela med sig? Stenslipar Biskopsgårdens sport? Hur är de i förhållande till Udéns Sport? Någon annan som stenslipar längdskidor?

Biskopsgården slipar men jag vet inte hur de står sig mot andra i Gbg.

Har du själv lämnat in för slip där? Vilket är i såfall ditt betyg? Vet du vad de har för slip?

Har inte lämnat in där själv men kompisen slipade där innan VL förra året och han var nöjd. Dock tillhör varken han eller jag de främre leden i VL och kan förmodligen inte känna skillnader på olika slipningar. "Mycket bättre glid än innan" tror jag var betyget men då var de skidorna inte slipade på sisådär 10 år...

Tror de har en Tazzarislip, ring och kolla annars - 031-255960

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...