Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Mindre aktivitet på skidforum.se


larsbern

Recommended Posts

Tycker mig märka att luften går ur detta utomorträffliga forum nu när vintern rasar ut. Det blir färre och färre inlägg för var dag som går. Inte så konstigt kanske, men det kan bli lite tradigt att diskutera Kuzmins rön (om än intressanta) ända fram till november. :|

Fram med nya trådar, fler framtidsplaner och mer skvaller. Hur är det egentligen med österrikarna? Kan vi påverka FIS att skrota masstarter i mästerskap? Kommer Gunde att göra come-back? Vad händer när rullskidan slinter? Behöver man ha rullskidor när man lika gärna kan staka sig fram på ett par inlines?
:lol:
Link to comment
Share on other sites

[quote name=larsbern]Tycker mig märka att luften går ur detta utomorträffliga forum nu när vintern rasar ut. Det blir färre och färre inlägg för var dag som går. Inte så konstigt kanske,[/quote]
Jag tycker det är konstigt. Vi har ju årets bästa skidåkning just nu så intresset borde vara på topp. Hänger väl ihop med [url]http://www.skidforum.se/viewtopic.php?id=539[/url]
Link to comment
Share on other sites

Prylar är bra, men jag kör bara(nästan) på mina inlinesnär jag träna. Vill jag ha mer motstånd så kör jag backar. Diagonalen är ju mkt svår på rullisarna, frånskjutet får jag inte riktigt till. Så istället för att våndas så kör jag inlines med stavar, stakningen blir som bäst då. Dessutom kan jag starta direkt utanför min dörr!

Gunde kommer kanske tillbaka, redan till SM??
;)

Ang massstarter kanske skidforum.se inte kan göra så mycket, men vi skulle ju kunna bombardera FIS med mail, brev osv för att lobba lite. Jag tror att antalet masstarter kommer att minska lite igen, kanske inte nästa år men sedan. Vad tror ni?
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...