Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Björnrännet 23/1


BjörnJonsson

Recommended Posts

Ja får man vara frisk så ser det ljust ut :) men du verkar ju ligga vid de tiderna du med :)

Nja' date=' har allt en bit kvar dit, märkte jag inte minst igår.

Jag får satsa på att ligga ett par år efter dig i din väg mot toppen. :)[/quote']

Hehe, jag har iaf tagit ett stort steg på ett år! förra året åkte jag ett lopp den 23/1 också! fick då stryk av en kille med 3 min som jag idag slog med 26 min! :)

Link to comment
Share on other sites

http://ta.skidor.com/ResultList.aspx?eventid=1059&competitionid=2528&orgid=3291

 

Det gick bra för mig! 2.33 efter segrande Anders Högberg borde ju räcka till led 1 ! :)

Jag åkte också Björnrännet i helgen och det gick bättre än ifjol. Bra när man kan banprofilen och vet var det kommer backar. Bra spår var det iaf.

 

Hoppas på 4:e led men tror det kan vara lite svårt att nå, men femte led ska det bli. Har inte kommit upp på seedningssidan än.

 

Funderade ett tag på om jag skulle åka när det var 22 minus i Norsjö på morgonen men det blev ju mycket bättre och frös bara lite om tårna nån gång.

Link to comment
Share on other sites

Björn' date='vad jag vet så måste det vara minst 100 startande i ett lopp för att det ska vara seedningsgrundande.Kolla upp det.[/quote']

Man brukar ju få tillgodoräkna sig resultatet ändå. Det görs bara ingen lista till hemsidan

ok.dom måste ju ta hänsyn till kvaliten oxå och inte bara mängden åkare.

Iallafall om det är snabbingar som dig ute i spåret :)

Link to comment
Share on other sites

Björn' date='vad jag vet så måste det vara minst 100 startande i ett lopp för att det ska vara seedningsgrundande.Kolla upp det.[/quote']

Man brukar ju få tillgodoräkna sig resultatet ändå. Det görs bara ingen lista till hemsidan

ok.dom måste ju ta hänsyn till kvaliten oxå och inte bara mängden åkare.

Iallafall om det är snabbingar som dig ute i spåret :)

Jag hoppas det :) det är synd att det måste vara 100 åkare som åker fulla distansen för att det ska räknas! Inte helt lätt här i norrland

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...