Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Norrbärke Skimaraton 2014


Halvar

Recommended Posts

Nu finns seedningen ute.

 

Alltid snälla tider då Jimmie jonsson är med. :)

Hmm...kanske det är med hänsyn till prestationen Rikard Tynell gjorde i La Diagonela :)

Med tanke hur många elitåkare som var långsammare än 1:50 så var seedningen till elitledet ok men sen var jag övertygad om att de skulle lägga till 8min till led 1 och efter det 10min/led, bara att tacka å ta emot att man klarade led 2 med den mäktiga marginalen 15,9sek :)

Ska ändå försöka bevisa (mest för mig själv) att jag kan göra det igen på Intersportloppet på lördag.....

Link to comment
Share on other sites

Nu finns seedningen ute.

 

Alltid snälla tider då Jimmie jonsson är med. :)

Hmm...kanske det är med hänsyn till prestationen Rikard Tynell gjorde i La Diagonela :)

Med tanke hur många elitåkare som var långsammare än 1:50 så var seedningen till elitledet ok men sen var jag övertygad om att de skulle lägga till 8min till led 1 och efter det 10min/led' date=' bara att tacka å ta emot att man klarade led 2 med den mäktiga marginalen 15,9sek :)

Ska ändå försöka bevisa (mest för mig själv) att jag kan göra det igen på Intersportloppet på lördag.....[/quote']

Bra jobbat! Grattis!

Link to comment
Share on other sites

Nu finns seedningen ute.

 

Alltid snälla tider då Jimmie jonsson är med. :)

Hmm...kanske det är med hänsyn till prestationen Rikard Tynell gjorde i La Diagonela :)

Med tanke hur många elitåkare som var långsammare än 1:50 så var seedningen till elitledet ok men sen var jag övertygad om att de skulle lägga till 8min till led 1 och efter det 10min/led' date=' bara att tacka å ta emot att man klarade led 2 med den mäktiga marginalen 15,9sek :)

Ska ändå försöka bevisa (mest för mig själv) att jag kan göra det igen på Intersportloppet på lördag.....[/quote']

Snyggt Sniperolsson, då är du väl den första från "sub 1000 gänget" som lyckas seeda dig till VL2. Bra att någon går före och sätter ribban för oss andra :)

Link to comment
Share on other sites

Nu finns seedningen ute.

 

Alltid snälla tider då Jimmie jonsson är med. :)

Hmm...kanske det är med hänsyn till prestationen Rikard Tynell gjorde i La Diagonela :)

Med tanke hur många elitåkare som var långsammare än 1:50 så var seedningen till elitledet ok men sen var jag övertygad om att de skulle lägga till 8min till led 1 och efter det 10min/led' date=' bara att tacka å ta emot att man klarade led 2 med den mäktiga marginalen 15,9sek :)

Ska ändå försöka bevisa (mest för mig själv) att jag kan göra det igen på Intersportloppet på lördag.....[/quote']

Snyggt Sniperolsson, då är du väl den första från "sub 1000 gänget" som lyckas seeda dig till VL2. Bra att någon går före och sätter ribban för oss andra :)

Ja tack ska ni ha:) Hade tur med sekunderna på en snäll seedning!! I morgon kör vi igen:)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...