Hoppa till innehåll

Senaste nyheterna inom skidvärlden - i samarbete med längd.se

Sveriges trupp till Skandinaviska cupen i Vuokatti

Resa: Kaiser Maximilian Lauf

Sveriges trupp till Toblach - utan Stina Nilsson

Vallning fr motionrer

längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart
Atomic längdskidor
Rossignol längdskidor
Foto

Formtest i Skierg

• Vänligen logga in för att kunna svara
682 svar till detta ämne

kebabsvarvare

kebabsvarvare

Medlem

• Moderators
  • 335 inlägg

Ja, men det blir startled 4 (placering <3200), för startled 3 krävs 18:40.

Jag har nog kollat på en annan tabell en den som är länkad på förra sidan, för i denna tabell https://www.google.s...are-tabell/amp/ ger en vikt på 90 kg och tid på ~19min, startled mellan 2 och 3

Mackan85

Mackan85

Ny medlem

• Members
  • 4 inlägg
Körde mitt första pass på SkiErg idag på gymmet. 5000 meter på 18:52. 184 cm lång och väger ~89 kg. Har stått i led 5 senaste åren och känner rent spontant att jag ska ta detta resultat och Eriks tabell med ett gäng nypor salt. Jag har en ambition om att få stå i led 4, men dit har jag en resa som kommer att kräva mycket träning i vinter.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

oxberg

oxberg

Medlem

• Members
  • Pip
  • 435 inlägg

Körde mitt första pass på SkiErg idag på gymmet. 5000 meter på 18:52. 184 cm lång och väger ~89 kg. Har stått i led 5 senaste åren och känner rent spontant att jag ska ta detta resultat och Eriks tabell med ett gäng nypor salt. Jag har en ambition om att få stå i led 4, men dit har jag en resa som kommer att kräva mycket träning i vinter.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk

När jag blänger avundsjukt på duktiga skierg åkare så noterar jag att de flyttar kroppsvikten upp och ned. En duktig stakare är mer av en fällknv som kan överföra energin bakåt i spåret. Jag blir mer och mer osäker på wickströms tabell. Jag råkar har 5+ i statistikbetyg från högskolan så känslan är det inget fel på.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar