Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Gålörullen 4/10 (Även DM Stockholm)


Mario

Recommended Posts

Ah, jag var på din spets också nån gång under loppet så 1-1 där ;-) Lite bensprattel är det allt i slowmotionsekvensen :-)

Ja, jag tar ett skär vänster och ett höger när jag viker ut för att försöka utmana dig, såvitt jag vet enligt skolboken. Efter noggrannare granskning av filmen så kan jag konstatera att jag aldrig är på din spets men tack vare att du tappar balansen så har jag en chans att utmana tills du har fått upp farten igen.  Jag gissar att det beror på att du kör på Gustavs spets när han viker lite höger, men går inte riktigt att se det.

Link to comment
Share on other sites

Håller med om spårbyte. Ett par skejtskär kommer dock innan. Det påverkar inget och det var mest på skoj. Skitkul tävling och spurt! Har du sett bilden just innan vi går i mål på srks instagram? Hyfsade fighting face där :-)

Ja du har lite rätt,  jag tar typ två vänsterskär med lite mellanrum vid "spårbytet", det ser ut som om riktningsförändringen kommer av sig lite när du vinglar till. Kan hålla med om att det ser lite onödigt ut och ska tänka på sådant i framtiden. Att diska för det vore dock extremt hårt. 

 

Bilden var riktigt kul!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...