Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Kopia på årets TV sändning av Vasaloppet


BikeMike

Recommended Posts

Jag tänkte göra ett inlägg angående kvaliteten. Jag spelade in på min dvd spelare med hårddisk och eftersom Svt byter kanal så blev det två inspelningar. Den ena på 5,1 GB och den andra på 6,1 GB. Detta gjorde att kvaliteten på del 2 blir lite sämre eftersom dvd skivorna är på 4,7 GB och del 2 blir då mer komprimerad.

 

Sen var det ju tur att jo har möjlighet (och kunnande) att lägga ut det för det har inte jag (det skulle bli många skivor att kopiera...)!

 

Jan

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hjälp! Har ni Vasaloppet liggande på datorn åtkomligt för nedladdning så är jag mycket tacksam om den kan få stå på. Har lyckats ladda ned 77% men nu verkar det vara stopp...

Sambon gjorde ett kanonlopp och blev 12:e dam så det hade varit kul att överraska henne med en DVD. Jag glömde ju spela in...

Mvh

Thomas

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 years later...

Verkar vara problem att få tag på Vasaloppet på DVD eller till datorn! HAr själv hittat Vasan från 2008 men inget mera !!!

 

Något som kommit på något sätt eller någon som har liggandes och kan göra kopior! Tror jag sett Vasan från 2008 lite varje kväll i ett halvår snart! vore kul och se nån annan staka än Jörgen Anders Jerry och myrland :D

Link to comment
Share on other sites

Verkar vara problem att få tag på Vasaloppet på DVD eller till datorn! HAr själv hittat Vasan från 2008 men inget mera !!!

 

Något som kommit på något sätt eller någon som har liggandes och kan göra kopior! Tror jag sett Vasan från 2008 lite varje kväll i ett halvår snart! vore kul och se nån annan staka än Jörgen Anders Jerry och myrland :D

En konkurent i Vasaloppspåret har kopierat ner årets lopp till mig.

Om du tar med dig datorn alt. ett USB-minne till Rollsborundan skall du få en kopia.

Link to comment
Share on other sites

En konkurent i Vasaloppspåret har kopierat ner årets lopp till mig.

Om du tar med dig datorn alt. ett USB-minne till Rollsborundan skall du få en kopia.

Rollsbo vet de inte var det ligger i Ludvika. :)

Denna "konkurrent" går i inlägg 7 i följande tråd igenom hur man tar ner Vasaloppet.

Och ja det ligger uppe än.

http://www.skidforum.se/viewtopic.php?id=4467

 

Nu får du utforska datanörden i dig globen! ;)

Link to comment
Share on other sites

En konkurent i Vasaloppspåret har kopierat ner årets lopp till mig.

Om du tar med dig datorn alt. ett USB-minne till Rollsborundan skall du få en kopia.

Rollsbo vet de inte var det ligger i Ludvika. :)

Denna "konkurrent" går i inlägg 7 i följande tråd igenom hur man tar ner Vasaloppet.

Och ja det ligger uppe än.

http://www.skidforum.se/viewtopic.php?id=4467

 

Nu får du utforska datanörden i dig globen! ;)

Tackar tackar Herr Vasa! Mannen med koll de är du det :D

 

RÄtt skönt att man inte behövde ladda hem..går ju att kolla direkt från sidan!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...