Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

äta efter total urladdning!?


globe86

Recommended Posts

Hejsan! Körde en mara på roddmaskinen för ett par dagar sen och tycker inte än att jag har kommit i balans med maten. Fortfarande sugen på allt möjligt konstigt och nästan konstant hunger...

 

Åt inom en timme efter passet sen har jag ätit som vanligt efter det... Vad gör jag för fel? eller krävs en ett par pizzor för att fylla på alla brända förråd ? Vaknade till och med halv 5 i natt och trodde jag skulle hungra ihjäl!

Link to comment
Share on other sites

Hejsan! Körde en mara på roddmaskinen för ett par dagar sen och tycker inte än att jag har kommit i balans med maten. Fortfarande sugen på allt möjligt konstigt och nästan konstant hunger...

 

Åt inom en timme efter passet sen har jag ätit som vanligt efter det... Vad gör jag för fel? eller krävs en ett par pizzor för att fylla på alla brända förråd ? Vaknade till och med halv 5 i natt och trodde jag skulle hungra ihjäl!

Inget fel, det är nog kroppens normala sätt att reagera efter en lång hård ansträngning. Efter VL på kvällen har jag ingen aptit men pressar i mig en del ändå, nästa dag känner är jag mig inte speciellt hungrig förrän på em sen skriker kroppen konstant efter mat några dagar. Sen går det givetvis över annars skulle jag rulla fram. (Hmm väldigt dumt uttryck, det gjorde jag ju idag...)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...