Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Ny ledare


Stefan Sand

Recommended Posts

Han gick upp i topp för cirka en månad sedan. Jag tror dock att alla ni i tätklungan kommer att vara omkörda innan nästa årsskifte av Volevodin, -han verkar vara i bra form!

 

Om jag skall satsa pengar angående nästa års ledare så skulle jag sätta en slant på 2009 års "rockie" globe86, hans inläggslusta kommer ta honom till toppen inom nåt eller några år.

-Kämpa på globe86!

 

Gott nytt år på er allihopa!

Link to comment
Share on other sites

Bra observationer av er båda. Och kampen om bronsplatsen och vem som härnäst når 1000 inlägg är också stenhård. Stefan Sand leder just nu, men Volevodin och Skåningen flåsar i ryggen men jag gissar att Stefan blir nästa till 1000 inlägg och därmed blir tredje erfarna medlem.

 

En liten egoistisk tanke: Både Finn2 och Dunderklumpen var generösa nog att ägna sitt tusende inlägg till mig. Dunderklumpen med en fantastiskt dikt som jag är mycket stolt över och som blivit vida känd eftersom den ses av alla på mina kontor i Uppsala, Luleå och Astana. Egoistisk som jag är skulle jag bli mycket stolt om någon av er andra gör på samma sätt?

Link to comment
Share on other sites

Bra observationer av er båda. Och kampen om bronsplatsen och vem som härnäst når 1000 inlägg är också stenhård. Stefan Sand leder just nu, men Volevodin och Skåningen flåsar i ryggen men jag gissar att Stefan blir nästa till 1000 inlägg och därmed blir tredje erfarna medlem.

 

En liten egoistisk tanke: Både Finn2 och Dunderklumpen var generösa nog att ägna sitt tusende inlägg till mig. Dunderklumpen med en fantastiskt dikt som jag är mycket stolt över och som blivit vida känd eftersom den ses av alla på mina kontor i Uppsala, Luleå och Astana. Egoistisk som jag är skulle jag bli mycket stolt om någon av er andra gör på samma sätt?

Lovar att göra mitt yttersta att uppfylla din önskan :)

Link to comment
Share on other sites

Gott nytt år på er allihopa!

Citerar MrT ovan "Gott nytt år på er allihopa!"

Skulle gärna bli omsprungen igen av finn2, som hade lite vettiga inlägg att komma med ;)

Och ett tack till Labradoren som fått mig att inse att jag borde kunna återfå en någorlunda syreupptagningsförmåga även om åren går...

 

Nu är det dags att börja förberada humrarna...

Link to comment
Share on other sites

Åkte lite skidor idag i de bedövande vackra vintervädret och det slog mig hur liten skillnad det var mot rullskidåkning. Det var också skönt att staka med långa stavar och slippa en massa glidvallning. Det var också gott med julgodis under passet men mötte inga sjuka vilda svin. Satsar hårt inför nästa år men ni får inte Kalla det för krav.

Hummern är uppäten!

 

GOTT NYTT - GOTT FOLK..!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...