Robert_77 Posted February 20, 2019 Report Share Posted February 20, 2019 Quantum 2 + kontrollrem för 1498kr på Stadium under Vasaloppet låter rätt bra. Var hittade du den här informationen?(Hittade inget i mina mail från Stadium..) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsbern Posted February 20, 2019 Report Share Posted February 20, 2019 Var hittade du den här informationen?(Hittade inget i mina mail från Stadium..) Utskick till oss som ska åka Vasaloppet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC Hammer Posted February 20, 2019 Report Share Posted February 20, 2019 Står väldigt specifikt "gäller ej skogsvakt" Men för deltagare i schöjtebirken finns ett specialerbjudande på Swix snapsglas och drinkpinnar (styrspårsskrapa) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert_77 Posted February 20, 2019 Report Share Posted February 20, 2019 Utskick till oss som ska åka Vasaloppet.Ok, jag brukar alltid köpa startplats sista veckan. Gällde det på alla stadiumbutiker eller bara i tältet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christoffer A Posted March 14, 2019 Report Share Posted March 14, 2019 Swix Quantum 2 (motsvarar ct1) för 1000 kr på stadium Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pask Posted March 14, 2019 Report Share Posted March 14, 2019 Swix Quantum 2 (motsvarar ct1) för 1000 kr på stadiumBara 150 cm kvar i webbshopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert_77 Posted March 14, 2019 Report Share Posted March 14, 2019 Bara 150 cm kvar i webbshopen. Kolla butikssaldo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anl Posted March 15, 2019 Report Share Posted March 15, 2019 Swix Quantum 2 (motsvarar ct1) för 1000 kr på stadiumHur står den sig mot andra bra stavar för under 2000:-? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christoffer A Posted March 15, 2019 Report Share Posted March 15, 2019 Hur står den sig mot andra bra stavar för under 2000:-? Jag har inte staven själv. Åker med Quantum 3 som enligt mig är mycket trevlig. Quantum 2 lär ju bara vara bättre. Gillar starkt både systemet för trugor och remmar dessutom. Skulle jag köpa en stav nu hade jag definitivt valt Quantum 2, för det priset är det svårslaget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik H Posted March 17, 2019 Report Share Posted March 17, 2019 Såg att Stadium har 20% extra rabatt på winter sale produkter. Tänkte nästan beställa ett par skate skidor, men det går ju inte att ange vikt någonstans, så hur får man rätt spann? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC Hammer Posted March 17, 2019 Report Share Posted March 17, 2019 Intressant att fischers rullskidpjuck ingår i deras ”final winter sale” Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volevodin Posted March 17, 2019 Report Share Posted March 17, 2019 Jag funderar på RC3 skate, men på Stadiums rea finns bara storlek 45 och större, antingen storlek 44 alt 43 för mig, men jag måste gå in och prova storleken på Fischer, innan de tas bort i butikerna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lmlhaha Posted March 25, 2019 Report Share Posted March 25, 2019 20% på allt från XXL idag. Blir en bra deal på vit maraton för 320kr! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Izkall Posted March 26, 2019 Report Share Posted March 26, 2019 Tro det eller ej, men riktig rea på Skistart nu. 33% på allt under vinter(?). Pass på. Även om det är på ordinarie pris blir mängder av vallor och tillbehör billiga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC Hammer Posted March 29, 2019 Report Share Posted March 29, 2019 EXTRA15 ger 15% extra rabatt på outletpriserna på skistart. Perfekt för alla er med pjäxstorlek 48 som åker med max 135 cm stavlängd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fly-bob Posted March 29, 2019 Report Share Posted March 29, 2019 EXTRA15 ger 15% extra rabatt på outletpriserna på skistart. Perfekt för alla er med pjäxstorlek 48 som åker med max 135 cm stavlängd.Hahaha! : ) Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anl Posted April 1, 2019 Report Share Posted April 1, 2019 EXTRA15 ger 15% extra rabatt på outletpriserna på skistart. Perfekt för alla er med pjäxstorlek 48 som åker med max 135 cm stavlängd.Jag som behöver pjäxor stl 47 <_< Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KMY Posted April 23, 2019 Report Share Posted April 23, 2019 Alewalds kör sin årliga vårrea denna vecka. Dvs 30% eller mer på längd- och turskidor samt 20% på rullskidsortimentet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasa 2013 Posted April 24, 2019 Report Share Posted April 24, 2019 Om man går in på Skistarts triathlon-sida så har de en påskkampanj som ger 20% på (nästan) allt. Den funkade åtminstone igår när jag handlade sommarpjäxor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavbrottet Posted September 24, 2019 Report Share Posted September 24, 2019 På Outnorth säljer dom Swix quantum 1 för halva priset dvs 1348:- i längderna 150 och 155 cm. Slutsåld just nu men står att den beräknas komma i lager 8/10. Men man kan lägga in en beställning nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozzian Posted October 2, 2019 Report Share Posted October 2, 2019 På Outnorth säljer dom Swix quantum 1 för halva priset dvs 1348:- i längderna 150 och 155 cm. Slutsåld just nu men står att den beräknas komma i lager 8/10. Men man kan lägga in en beställning nu.Länk,, hittar bara no 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavbrottet Posted October 4, 2019 Report Share Posted October 4, 2019 Länk,, hittar bara no 5Kunde inte hittat dem på outnorth nu. Rea är nog slut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ola på Österlen Posted October 5, 2019 Report Share Posted October 5, 2019 https://psauction.se/auction/19409/sportboden-i-lulea-ab-i-konkurs-del-3/sida=4Hade varit spännande om en kunnat komma till och klämma på grejerna.En bukett skidor ser spännande ut men är lite lotteri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsbern Posted October 6, 2019 Report Share Posted October 6, 2019 https://psauction.se/auction/19409/sportboden-i-lulea-ab-i-konkurs-del-3/sida=4Hade varit spännande om en kunnat komma till och klämma på grejerna.En bukett skidor ser spännande ut men är lite lotteri.Några par Speedmax men man hade ju velat ha en Skiselector-kurva på dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pask Posted October 11, 2019 Report Share Posted October 11, 2019 Pannlampa Olight HS2 nersatt en hundring på XXL, kostar nu 400 kr. Jag har testat denna för skidåkning, och den fungerar förvånansvärt bra. Visst, det är inget ljusmonster (bara 400 lm), men ett prisvärt alternativ för den som inte åker så mycket i mörker. Jag har mest använt den som reservlampa, liten och smidig att ha i bältesfickan om man skulle överraskas av mörker. Bra ljusbild och går att vinkla upp rejält. https://www.xxl.se/olight-hs2-pannlampa/p/1140169_1_style Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts