Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Synd att anmälan stängdes innan deadline tiden gick ut till 12timmars


Poo

Recommended Posts

Vad pratar ni om?

Det är ju bara att anmäla er, ser ut att fungera fortfarande

det har inte fungerat på hela dagen och för en liten stund sedan så öppnades anmälan igen efter att jag hade snackat med något därifrån.

Link to comment
Share on other sites

Vad pratar ni om?

Det är ju bara att anmäla er' date=' ser ut att fungera fortfarande[/quote']

det har inte fungerat på hela dagen och för en liten stund sedan så öppnades anmälan igen efter att jag hade snackat med något därifrån.

Men dåså, alla system har fel ibland. Då ser vi er på starlinjen alltså.

Link to comment
Share on other sites

Tack för ett snabbt agerande ni som ordnar 12 timmars.

Vad pratar ni om?

Det är ju bara att anmäla er' date=' ser ut att fungera fortfarande[/quote']

det har inte fungerat på hela dagen och för en liten stund sedan så öppnades anmälan igen efter att jag hade snackat med något därifrån.

Men dåså, alla system har fel ibland. Då ser vi er på starlinjen alltså.

Link to comment
Share on other sites

Om man jämför anmälningsläget just nu, precis innan stängning, med resultaten förra året, så ser det ut så här.

 

Klasser 2009 2010

Inline Motion Lag 9 4+1

Inline Tävling Lag 10 1+1

Inline Solo 2 7+1

Rullsk Motion Lag 5 1

Rullsk Tävling Lag 5 8

Rullsk Solo 2 4

 

Då är inte arrangörsklubbens inlineslag med i deltagarlistan fast det står att de skall ha två lag + solo med!?

 

Rullskidor håller ställningarna mot förra året och glädjande nog är det fler solo-åkare, medan det ser tunt för inlineslagen, men det kanske kommer in fler lag som tex arrangörsklubben in i det sista. En mkt stor ökning för inlines solo i alla fall, kanske finns några att hänga på:)

 

Kan kanske bli en hyfsat jämn kamp i för lagen rullskidsklassen mellan Stern, NVSK, Björnstorp och TGB.

 

Och anmälan är fortfarande öppen!

Link to comment
Share on other sites

Om man jämför anmälningsläget just nu, precis innan stängning, med resultaten förra året, så ser det ut så här.

 

Klasser 2009 2010

Inline Motion Lag 9 4+1

Inline Tävling Lag 10 1+1

Inline Solo 2 7+1

Rullsk Motion Lag 5 1

Rullsk Tävling Lag 5 8

Rullsk Solo 2 4

 

Då är inte arrangörsklubbens inlineslag med i deltagarlistan fast det står att de skall ha två lag + solo med!?

 

Rullskidor håller ställningarna mot förra året och glädjande nog är det fler solo-åkare, medan det ser tunt för inlineslagen, men det kanske kommer in fler lag som tex arrangörsklubben in i det sista. En mkt stor ökning för inlines solo i alla fall, kanske finns några att hänga på:)

 

Kan kanske bli en hyfsat jämn kamp i för lagen rullskidsklassen mellan Stern, NVSK, Björnstorp och TGB.

 

Och anmälan är fortfarande öppen!

Lite konstigt att det är så få inlines-lag faktiskt.

Vem vet kanske dom skulle locka ännu mer rullskidåkare om dom gjorde om det till en 4-timmars eller kanske 6-timmars.....MEn jag ser fram emot lagtävlingen.

Link to comment
Share on other sites

Om man jämför anmälningsläget just nu' date=' precis innan stängning, med resultaten förra året, så ser det ut så här.

 

Klasser 2009 2010

Inline Motion Lag 9 4+1

Inline Tävling Lag 10 1+1

Inline Solo 2 7+1

Rullsk Motion Lag 5 1

Rullsk Tävling Lag 5 8

Rullsk Solo 2 4

 

Då är inte arrangörsklubbens inlineslag med i deltagarlistan fast det står att de skall ha två lag + solo med!?

 

Rullskidor håller ställningarna mot förra året och glädjande nog är det fler solo-åkare, medan det ser tunt för inlineslagen, men det kanske kommer in fler lag som tex arrangörsklubben in i det sista. En mkt stor ökning för inlines solo i alla fall, kanske finns några att hänga på:)

 

Kan kanske bli en hyfsat jämn kamp i för lagen rullskidsklassen mellan Stern, NVSK, Björnstorp och TGB.

 

Och anmälan är fortfarande öppen![/quote']

Lite konstigt att det är så få inlines-lag faktiskt.

Vem vet kanske dom skulle locka ännu mer rullskidåkare om dom gjorde om det till en 4-timmars eller kanske 6-timmars.....MEn jag ser fram emot lagtävlingen.

Ytterligare ett rullskidslag är med nu, men inga fler inlineslag, det måste vara en stor besvikelse för arrangören om det håller i sig.

 

Nja tror du verkligen att det går att få fler lag genom att korta tävlingen, speciellt nu när det är så många solo-åkare med. I så fall borde motionsklassen bara vara 4-6h, så att det blir någon skillnad mellan motion och tävling. Förstår inte vitsen med två olika klasser som är exakt likadana?

 

Men själv hade jag snarare gillat utmaningen med 24h solo, fast med 12h så kan man åtminstone sova normalt vilket är rätt skönt:)

Link to comment
Share on other sites

Om man jämför anmälningsläget just nu' date=' precis innan stängning, med resultaten förra året, så ser det ut så här.

 

Klasser 2009 2010

Inline Motion Lag 9 4+1

Inline Tävling Lag 10 1+1

Inline Solo 2 7+1

Rullsk Motion Lag 5 1

Rullsk Tävling Lag 5 8

Rullsk Solo 2 4

 

Då är inte arrangörsklubbens inlineslag med i deltagarlistan fast det står att de skall ha två lag + solo med!?

 

Rullskidor håller ställningarna mot förra året och glädjande nog är det fler solo-åkare, medan det ser tunt för inlineslagen, men det kanske kommer in fler lag som tex arrangörsklubben in i det sista. En mkt stor ökning för inlines solo i alla fall, kanske finns några att hänga på:)

 

Kan kanske bli en hyfsat jämn kamp i för lagen rullskidsklassen mellan Stern, NVSK, Björnstorp och TGB.

 

Och anmälan är fortfarande öppen![/quote']

Lite konstigt att det är så få inlines-lag faktiskt.

Vem vet kanske dom skulle locka ännu mer rullskidåkare om dom gjorde om det till en 4-timmars eller kanske 6-timmars.....MEn jag ser fram emot lagtävlingen.

Ännu mer om dom sänkte anmällningsavgiften, jag tycker nog att den är väl hög med tanke på vad som erbjuds under loppet. Men jag ser verkligen från mot tävlingen!

Link to comment
Share on other sites

joakim.j där håller jag med, lite dyrt är det och mindre mat får vi i år.

 

Menade en 4 timmars soloklass, ingen lagtävlingen

OK, håller med, det hade nog dragit en hel del extra motionärer, både inlines och rullskidor. Lag kan vara svåra att få ihop. Håller även med om att anmälningsavgiften borde vara lägre och/eller mer service (mat) erbjudas. Men kul är det!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...