Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Världscupen - Fantasy (dvs tippa resultat)


HW

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har tagit ut ett preliminärt lag, får kolla startlistorna sen. Bra att ha ett lag ifall man skulle få hjärnsläpp eller hamna i olycka ikväll. Må bäste hen vinna! Amen.

Nej "hamna i olycka" vid Fantasy-deadline vore inte bra:)

Har tagit lång vila efter touren och nu blir det panik ikväll istället. 

Tack iallafall till er som inte legat på sofflocket i veckan utan bidragit med information. 

Link to comment
Share on other sites

Kommer bli en intressant omgång. Lite större skillnader mellan lagen än normalt kanske.

Vaknade inatt och kom på att jag glömde byta ut åkarna, samma uppläg som tour de ski nu. Kommer att bli ett skit veckoslut och ett rejält ras på listan, låg 25a efter touren. Arrrrgh

NEJ! Transfern brukar vara öppen väldigt sent, du borde ha stigit upp och testat om det ännu fanns tid att byta då du vaknade.

Link to comment
Share on other sites

Kollade lite snabbt i vår liga och i toppen. Ser för en gångs skull ut att skilja lite mer bland damerna. Jag är förvånad över att så många satsar på Jacobsen. Hon är ju ingen utpräglad sprinter, men sprint kanske är hennes chans till VM? Sen verkar Teodor legat under radarn för många, han har ju varit stabil och oftast gått till final. Tillsammans med Oskar Svensson (snarare än Emil Jönsson) så kan de bli en farlig duo på sön, fast idag hejar jag inte (så mycket) på Oskar...

 

Sen får jag hoppas att Ringwald, Kolb, Herrmann och Caldwell har sämre dagar liksom Fossli, Gros och Hamilton. Till sist vill jag inte än en gång se Harvey ta sig ända till final. Här ser ni vad ni ska heja på:

 

My Men USTIUGOV Sergey KLAEBO Johannes Hoesflot GOLBERG Paal PELLEGRINO Federico PETERSON Teodor CHANAVAT Lucas SKAR Sindre Bjoernestad HATTESTAD Ola Vigen

My Women FALLA Maiken Caspersen FALK Hanna SUNDLING Jonna INGEMARSDOTTER Ida VAN DER GRAAFF Laurien MATVEEVA Natalia DYVIK Anna KRISTOFFERSEN Marthe

Link to comment
Share on other sites

Pellegrino kjører nok Stina-taktikk med å bruke minst mulig energi i prologen. Ustiugov viser seg å være menneskelig likevel. Eller kanskje han falt? Mange som har ham på sitt lag, så det hadde blitt veldig god uttelling om man var modig nok til å droppe ham.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...