Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Mössa åt alla på Skidforum


GundeG

Recommended Posts

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply
Har inte folk fått det här med nummer lite om bakfoten? Det låter ju som om folk tror att det ska stå olika nummer på mössorna. Numren var väl bara ett sätt att hålla koll på hur många som vill åka runt i luvan. Att trycka olika nummer blir en bra kostnad extra. Jag åker helst nummerlös tack.

Korrekt uppfattat !

Grabbarna är bara lite sugna... =)

Link to comment
Share on other sites

Har inte folk fått det här med nummer lite om bakfoten? Det låter ju som om folk tror att det ska stå olika nummer på mössorna. Numren var väl bara ett sätt att hålla koll på hur många som vill åka runt i luvan. Att trycka olika nummer blir en bra kostnad extra. Jag åker helst nummerlös tack.

Korrekt uppfattat !

Grabbarna är bara lite sugna... =)

korrekt uppfattat och tolkat, klart att grabarna är sugna på ett nummer (även om det inte var menat så just här) , och då förstår man ju att just 66 och 69 var speciellt attraktiva.

 

Jag tycker att du Gunde kontaktar nu kontaktar skidforum.se och ber dem sätta igång processen om vi skall hinna få några mössor innan Vasaloppet t.ex. Jag tycker att det känns riskfritt att starta med t.ex. 100 mössor och de som nu beställt har förtur.

Link to comment
Share on other sites

Jajamensan =)

Hörrudu Mr Skidforum nu dreglar vi efter mössorna, går det att speeda på lite??

 

Jag ska åka upp till Luleå den 7 dec och bl.a visa Lars-Erik och de andra Lulä-borna var skåpet ska stå. Vill då gärna ha min mysse & bysse så de vet vem som åkte byssorna av dem...

Link to comment
Share on other sites

Jajamensan =)

Hörrudu Mr Skidforum nu dreglar vi efter mössorna, går det att speeda på lite??

 

Jag ska åka upp till Luleå den 7 dec och bl.a visa Lars-Erik och de andra Lulä-borna var skåpet ska stå. Vill då gärna ha min mysse & bysse så de vet vem som åkte byssorna av dem...

Bra att du ligger på skidforum så att vi får våra "Gundemössor".

 

Normalt är jag i Uppsala detta datum men jag skall göra allt för ändra planerna så att jag är på plats när självaste Gunde är på besök. Eljest har vi nu bra med snö och perfekta förhållanden för skidåkning så vi får hoppas kunna visa upp samma när du kommer.

 

Jag har hört att man åker skjortan av folk men det här med byssorna var något annat.

Jag försäkrar dig dock att det inte är så klart vilka byssor som åker av, Niklas och jag har en del överraskningar på lut...

Link to comment
Share on other sites

Jajamensan =)

Hörrudu Mr Skidforum nu dreglar vi efter mössorna' date=' går det att speeda på lite??

 

Jag ska åka upp till Luleå den 7 dec och bl.a visa Lars-Erik och de andra Lulä-borna var skåpet ska stå. Vill då gärna ha min mysse & bysse så de vet vem som åkte byssorna av dem...[/quote']

Bra att du ligger på skidforum så att vi får våra "Gundemössor".

 

Normalt är jag i Uppsala detta datum men jag skall göra allt för ändra planerna så att jag är på plats när självaste Gunde är på besök. Eljest har vi nu bra med snö och perfekta förhållanden för skidåkning så vi får hoppas kunna visa upp samma när du kommer.

 

Jag har hört att man åker skjortan av folk men det här med byssorna var något annat.

Jag försäkrar dig dock att det inte är så klart vilka byssor som åker av, Niklas och jag har en del överraskningar på lut...

Låter spännande för en oskuldsfull Stockholmspög som jag =)

Det gäller alltså att passa sig... får plocka med några extra rävar bakom öronen...

Link to comment
Share on other sites

Har inte folk fått det här med nummer lite om bakfoten? Det låter ju som om folk tror att det ska stå olika nummer på mössorna. Numren var väl bara ett sätt att hålla koll på hur många som vill åka runt i luvan. Att trycka olika nummer blir en bra kostnad extra. Jag åker helst nummerlös tack.

Korrekt uppfattat !

Grabbarna är bara lite sugna... =)

korrekt uppfattat och tolkat' date=' klart att grabarna är sugna på ett nummer (även om det inte var menat så just här) , och då förstår man ju att just 66 och 69 var speciellt attraktiva.[/quote']

Säger mobilnr. man har ngt också? :-0

(070-3162666)

 

/sexig kille? :-/

Link to comment
Share on other sites

Jajamensan =)

Hörrudu Mr Skidforum nu dreglar vi efter mössorna' date=' går det att speeda på lite??

 

Jag ska åka upp till Luleå den 7 dec och bl.a visa Lars-Erik och de andra Lulä-borna var skåpet ska stå. Vill då gärna ha min mysse & bysse så de vet vem som åkte byssorna av dem...[/quote']

Bra att du ligger på skidforum så att vi får våra "Gundemössor".

 

Normalt är jag i Uppsala detta datum men jag skall göra allt för ändra planerna så att jag är på plats när självaste Gunde är på besök. Eljest har vi nu bra med snö och perfekta förhållanden för skidåkning så vi får hoppas kunna visa upp samma när du kommer.

 

Jag har hört att man åker skjortan av folk men det här med byssorna var något annat.

Jag försäkrar dig dock att det inte är så klart vilka byssor som åker av, Niklas och jag har en del överraskningar på lut...

Låter spännande för en oskuldsfull Stockholmspög som jag =)

Det gäller alltså att passa sig... får plocka med några extra rävar bakom öronen...

Korrekt uppfattat. I Luleå kan det verkligen tända till och du får det hett om öronen (för att inte tala om hur dina rävar får det)

Alltså: Varmt välkommen till Luleå, med mysse, BYSSE, men håll i bysserna.

 

Detta funderade jag ut på kvällens fina skidpass på Ormberget. Jag har nu fått några verkligt fina skiddagar som jag utnyttjat perfekt men i morgon bär det av till Uppsala och då blir det väl bara att springa eller harva i mitt 500 metersspår (innan jag flyttade till Uppsala förstod jag inte den stora skillnad på förutsättningar för skidåkning vi har i Luleå i förhållande till Uppsala t.ex.)

Link to comment
Share on other sites

Hittade denna sida...

 

Här kan man få hoodtröjor, t-shirts m.m

 

Visst vore det schysst o ha en svart hood tröja med "www.skidforum.se" på bröstet ?

Ett annat ex är om vi skulle kunna samla ihop 50 st villiga som vill ha T-shirts - Totalkostnad: 120 kr plus frakt

 

http://www.lays.se/cgi-bin/webshop/lays.cgi?product=Egna_Texttryck&cart_id=1196365081.6732

Link to comment
Share on other sites

Fick svar från skidforum igår att mössorna troligen är klara för leverans i början på januari.

Vi håller tummarna för det....

Hur många mössor har de beställt ?

Jag tror nämligen att flera andra på forum vill "efteranmäla" sig när de ser oss fräsa fram i våra nya fina mössor.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...