Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Mössa åt alla på Skidforum


GundeG

Recommended Posts

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply
Jag saknar vår erfarne vän Finn2!.............. vi går i hop i en övertalningskampanj genom att erbjuda honom nr 100 :)

 

Så kom igen nu, 46st till så är plats 100 vikt åt Finn2

För mig får han gärna vara anonym bara han är kvar. Skräm inte bort honom i onödan...(jag menar för en liten mössas skull). ;)

 

Men han kan ju alltid göra som martini/Artur Häggblad/storstakarn, logga in på olika datorer och ha lite olika alias. Med andra ord fixa en mössa i helt annat namn...

Link to comment
Share on other sites

Jag saknar vår erfarne vän Finn2!.............. vi går i hop i en övertalningskampanj genom att erbjuda honom nr 100 :)

 

Så kom igen nu' date=' 46st till så är plats 100 vikt åt Finn2[/quote']

För mig får han gärna vara anonym bara han är kvar. Skräm inte bort honom i onödan...(jag menar för en liten mössas skull). ;)

 

Men han kan ju alltid göra som martini/Artur Häggblad/storstakarn, logga in på olika datorer och ha lite olika alias. Med andra ord fixa en mössa i helt annat namn...

Haha! mjaa man vill ju inte ha en såndär mössa nån kan ju tro att man är en såndär "stålsiklare" ;) nä men lika bra att vara anonym..

 

jag får ursäkta mig till klas redan nu i förväg om jag blev lite Offtopic..;)

Link to comment
Share on other sites

martini/Artur Häggblad/storstakarn är samma person men önskar bara en mössa. Jag sitter vid olika datorer under veckorna, och då har det blivit så. Nu vet jag inte om Gunde har mig med på listan. Är jag nr 52?

Märkligt. Jag trodde faktiskt att ALLA opererade under EN adress.

Det öppnar ju möjligheten att man man föra en hur lång debatt som helst med sig själv.

* Är det fler av er som har flera adresser ?

Link to comment
Share on other sites

Mr Skidforum,

Läge att presentera ett bra upplägg? =)

Som läget ser ut nu har vi kontaktat ett antal företag för prisförfrågan och inväntar fortfarande svar från en del. Priset skiljer sig mycket beroende på vilken sorts mössa och vilket tryck den ska ha. Priserna ligger på allt från 60-180kr per mössa. Få fort vi fått hem lite varuprover lägger jag upp bilder.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...