Rob Posted May 24, 2021 Report Share Posted May 24, 2021 Deras ordinariepris hos XXL är väl 3100 utan bindning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frederiksen Posted May 24, 2021 Report Share Posted May 24, 2021 Deras ordinariepris hos XXL är väl 3100 utan bindning3199:- utan bindning för att vara exakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skogsvakt Posted May 24, 2021 Report Share Posted May 24, 2021 Xxl är bra på det viset att ibland slinker det igenom sånna här priser. Som jag misstänker blir en slags bugg i systemet. Ibland kunde man förr på hemsidan snubbla på pulver och hf kloss paketpris 999kr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsbern Posted May 24, 2021 Report Share Posted May 24, 2021 Eller Rottefella Move Switch för 499 kr. Skulle köpt två... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skogsvakt Posted May 24, 2021 Report Share Posted May 24, 2021 Eller Rottefella Move Switch för 499 kr. Skulle köpt två...Ja vore perfekt att ha en på varje skida! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsbern Posted May 24, 2021 Report Share Posted May 24, 2021 Ja vore perfekt att ha en på varje skida!:D Och på skaterullisarna. Muy importante. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasa Posted June 2, 2021 Report Share Posted June 2, 2021 Det här lär ju vara ett bra köp för 6999 kr, erbjudandet gäller till imorgon kl. 10:00. Och förmodar jag, att inte lagret tar slut.https://www.xxl.se/titan-life-treadmill-t63-lopband-svart/p/1182769_1_style Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC Hammer Posted November 12, 2021 Report Share Posted November 12, 2021 "Nu har vi SINGLES DAY på Outnorth.se" enligt ett meddelande i min inkorg nu. Förmodar att det innebär att man kan köpa singelstavrör så det är väl tips till alla som knäckt ena av sitt favoritpar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LillaGubben Posted November 12, 2021 Report Share Posted November 12, 2021 XXL säljer Active Extreme X Wind Boxer, boxershorts herr för 249:-. Att jämföra med Skistarts 445:-. Än så länge välsorterat m a p storlek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsbern Posted November 16, 2021 Report Share Posted November 16, 2021 Black week på xxl bjuder på Volvo740-stavarna Swix CT1 för tusenlappen. Passar fint för såväl snö som rullskidor. Runt rör, TBS och vanliga handtag o remmar gör den mångsidig. EDIT: ska se om jag kan undvika att knäcka de här på Marcialonga respektive Angeredsbron som det förra paret… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moh Posted November 17, 2021 Report Share Posted November 17, 2021 Black week på xxl bjuder på Volvo740-stavarna Swix CT1 för tusenlappen. Passar fint för såväl snö som rullskidor. Runt rör, TBS och vanliga handtag o remmar gör den mångsidig. EDIT: ska se om jag kan undvika att knäcka de här på Marcialonga respektive Angeredsbron som det förra paret… Allting är ju relativt men är det någon som har en känsla vad det gäller stryktålighet på CT1 kontra Skigo race 1.0 (som jag har idag)? Vet med mig att en del skrivit att Skigo 1.0 skall vara spröd. Men själv har jag bra erfarenhet av den. Känns som man kan kryssa sig igenom slaget vid Helms klyfta och komma ut med stavarna i behåll på andra sidan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsbern Posted November 17, 2021 Report Share Posted November 17, 2021 Hade ett par Skigo 1.0 tidigare och som du säger så kändes de grymt stryktåliga. Lite som Swix CT2. Men Skigo var rätt tunga och gav lite känsla av att hålla i två spett så då skulle jag föredra CT1 om du inte tänker kriga dig genom de bakre leden i Vasaloppsstarten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lejonet Posted November 18, 2021 Report Share Posted November 18, 2021 Allting är ju relativt men är det någon som har en känsla vad det gäller stryktålighet på CT1 kontra Skigo race 1.0 (som jag har idag)? Vet med mig att en del skrivit att Skigo 1.0 skall vara spröd. Men själv har jag bra erfarenhet av den. Känns som man kan kryssa sig igenom slaget vid Helms klyfta och komma ut med stavarna i behåll på andra sidan.Skigo 1.0 var riktigt dålig när den kom ut för typ 8 år sedan. Men den är nog bättre nu, Problemet är kanske ojämn kvalitet. Finns 1.0 somhåller jättebra.Hur som helst är CT1 säkrare och bättre i grunden även om jag knäckt en helt ny sån stav på en rullskidtävling. Så man vet aldrig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moh Posted November 18, 2021 Report Share Posted November 18, 2021 Tackar för infon. Lutar åt att man får ta hem och känna på ett par i alla fall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lejonet Posted November 18, 2021 Report Share Posted November 18, 2021 Tackar för infon. Lutar åt att man får ta hem och känna på ett par i alla fall.Som jag skrivit tidigare. Jag beställde några par förra året när dom var riktigt billiga, inga konstigheter, det var den CT1 som fanns för några år sedan. finns ju styvare stavar iofs men den funkar utmärkt till det mesta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volevodin Posted November 18, 2021 Report Share Posted November 18, 2021 Rossignol Delta skin för 1799:- på xxl under Black Fridaydagarna är ett riktigt bra pris, mycket skidor för pengarna. (op betydligt högre) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
felldin Posted November 19, 2021 Report Share Posted November 19, 2021 Rossignol Delta skin för 1799:- på xxl under Black Fridaydagarna är ett riktigt bra pris, mycket skidor för pengarna. (op betydligt högre)Är inte det där någon skitmodell som är ”exklusiv” för XXL för att lura kunder?hittar nämligen ingen annan som säljer med den designen och tillägget performance i modellnamnet. Finns inte ens på rossignols sida. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LFN Posted November 19, 2021 Report Share Posted November 19, 2021 Är inte det där någon skitmodell som är ”exklusiv” för XXL för att lura kunder?hittar nämligen ingen annan som säljer med den designen och tillägget performance i modellnamnet. Finns inte ens på rossignols sida. Skulle aldrig chansa på XXL när det gäller deras "exklusiva" produkter. Det är lotteri, ibland har du tur men oftast drar du en nitlott. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volevodin Posted November 19, 2021 Report Share Posted November 19, 2021 Nu vet jag inte hurdana årets modeller är, men den Rossignol Delta skin som jag köpte våren 2020, var superbra. högt o spänstigt spann som gjorde att skinnet inte bromsade samt lätta och smidiga, ett av mina bästa skidköp. Jag vill minnas att jag gav 2300:- inkl bindning. Fabriksstrukturen var lite annorlunda än den vanliga LJ-strukturen vet inte vad den kallas, men den gav ett bra glid. Jag blev positivt överraskad efter dåliga erfarenheter av Salomon Equipe skin, som var som döda träpåkar med uselt glid.Jag skall ta en tur till xxl och kolla in årets Deltamodell och se om det är samma uppbyggnad som min modell. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Gu Posted November 19, 2021 Report Share Posted November 19, 2021 XXL säljer ct1 för 999. Bra pris för en bra stav. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moh Posted November 20, 2021 Report Share Posted November 20, 2021 Jacka och byxa för 157 kr/st hos 157 XCC i helgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsbern Posted December 5, 2021 Report Share Posted December 5, 2021 Stavar Madshus Race Speed för 899kr på xxl. TBS-trugor positivt, nån annan får uttala sig om deras nya handtag/remmar.https://www.xxl.se/madshus-race-speed-20-21-langdakningsstavar-klassisk-och-skate-unisex-svart/p/1177729_1_style?utm_source=eClub&utm_medium=email&utm_campaign=SE_W48_05.12.2021_Supers%C3%B8ndag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wille Posted December 5, 2021 Report Share Posted December 5, 2021 Personligen föredrar jag rem som kan anpassas till olika händer.En bra stav, utan att imponera är min synpunkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsbern Posted January 17, 2022 Report Share Posted January 17, 2022 Bumpar xxl som kör medlemspris 999 kr för Swix CT1. Vettigt runt rör med standarddimensioner (16/9mm), TBS eller limma själv, valfri old-school kontrollrem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fritzon(igen) Posted January 17, 2022 Report Share Posted January 17, 2022 Bumpar xxl som kör medlemspris 999 kr för Swix CT1. Vettigt runt rör med standarddimensioner (16/10mm), TBS eller limma själv, valfri old-school kontrollrem.Bra pris! Men är inte standarddimensionen 16/9 mm? Oavsett, vet du hur den är i tålighet? Bryts den av om man tittar på den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts