Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

INTERSPORTLOPPET


Conny

Recommended Posts

  • Replies 467
  • Created
  • Last Reply

Ser bra ut de där!

 

Själv kör jag 1 lager LF4 - 2 lager BWLF - 1 blandning mellan LF7/CH8 - 2 lager Torrgnuggat HF7!

 

Jävlar om inte skidorna glider :D

 

Ser ju faktiskt mer ut som de är HF7 väder.. Men de kanske menar att snön sliter och därför är HF6 att rekomendera men de tror jag inte på :P

Link to comment
Share on other sites

Antagligen varva in något lager emellan det blåa samt möjligtvis toppa om graderna tillåter det...

 

FYFAN VA TAGGAD JAG ÄR !!!!!!!!!!!!!! Hornen har redan växt ut! Nu har enervit bussen vart här och dumpat av en liten last :P

 

Ikväll ska jag köpa den fetaste pizzan i stan! Med massa pommes på! Hur laddar ni andra !?

Link to comment
Share on other sites

det blir nog pasta med skinksås och sedan en kladdkaka till efterrätt skulle jag tro...........men nu sittter jag mest o undrar vilken valla som går bäst i gammal snö rode eller swix...? men det blir nog vr45 i botten några lager sedan toppa med 1 eller 2 lager vr40...! litar inte riktigt på vr/v40 vid -5 o varmare.....!!
Link to comment
Share on other sites

Fjant ;-)

Några som är sugna på hamburgare och loppanalys på donken efteråt? :D

ja det låter inte helt fel med burgare efter loppet....;) får se hur jag tar mig upp bara avgassystemet brakade av på volvon igår så få se om man törs ta den upp till mora imorrn........=) NU ut o testa hemliga valla-blandningar.....hehehe

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...