Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Världscupen - Fantasy (dvs tippa resultat)


HW

Recommended Posts

Hehe bra gjort!

 

Ångesten av att ha strukit Iversen och Halvfarsson i sista stund överstiger nu flytet från förra helgen. 

För klent psyke för sånt här. 

 

Vi som satsat mer på allround-åkare har fått bra betalt idag. Sen slår ju missar som Stinas mot alla. Golbergs var mer synd för han är mer utpräglad sprinter.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Märkligt att inte Calle blir diskad tycker jag. Tar Harveys skidor rätt bra! 

 

I övrigt undrar jag vilken klantskalle som stoppade in Phanzinskhi i mitt lag. Det blir en utredning på det här!

 

Hade Harvey satt lite mer hårt mot hårt så hade det nog hänt. Harvey är väldigt snäll i det han gör...

Link to comment
Share on other sites

Vi tar det igen.

Fytt i rackern va gött! 1-2-4 och Teodor på bronsplats :D

 

Exakt lika många poäng i både damer och herrar - 2x234p=468p

Jag fick mindre poäng på damerna än herrarna idag och det händer inte ofta, damerna brukar vara lättare att tippa. 219 + 236=455p om jag räknat rätt.

Link to comment
Share on other sites

Haha, det var derfor Harvey ropte på ham.

 

 

Her er forresten en mulig forklaring til at Northug er litt tregere i kroppen enn vanlig. Kanskje er det en konspirasjon. Freia har sendt masse sponsorsjokolade til Petter og Freia er jo eid av Marabou. Hmmm.

 

https://tvsporten.no/dag-natt/northug-gjor-seg-klar-for-jula-bygger-sjokoladehus

Vi är helt oskyldiga. Marabou grundades ju av Freia och på 90-talet köpte amerikanerna (Kraft sedermera Mondelez) Marabou mm. Så skulden är väl Noah Hoffmanns?

Link to comment
Share on other sites

Det er godt å se de svenske herrene tilbake der de hører hjemme. Northug skal jeg ikke utelukke til VM, men i world cupen ser det ut som løpet er kjørt. 3 mil fristil intervallstart neste helg kommer han til å være sjanseløs på. Trøsten er at de fleste fantasy-spillere har ham med.

 

Ellers VISSTE jeg Diggins hadde dette, meget fornøyd med valget og alltid kjempekult å se henne lyse opp TV-skjermen. Blir litt tøffere for henne i morgen, men rimelig sikker på at hun klarer topp 8.

Link to comment
Share on other sites

Grattis till er som valt Diggins!

Tack.

 

Har dock tappat ~200 poäng på Calle hittills denna säsong och i morgon blir det väl över 200-250 poängs tapp till :(. Svårt att glädjas över hans fina form då han typ ljög i intervjun inför touren. Önskar att jag inte hade hört den SR intervjun, då hade han varit i mitt team.

Link to comment
Share on other sites

Kul jaktstart så langt. Veldig strekk blant de fem første, de får ikke noe hjelp av hverandre så gruppen bak kan ta sekunder. Spørs om Diggins klarer den femteplassen. Heidi ser helt rå ut, hun tar nok dette. Stina imponerer, har gått seg opp mange plasser.

Link to comment
Share on other sites

Kul jaktstart så langt. Veldig strekk blant de fem første, de får ikke noe hjelp av hverandre så gruppen bak kan ta sekunder. Spørs om Diggins klarer den femteplassen. Heidi ser helt rå ut, hun tar nok dette. Stina imponerer, har gått seg opp mange plasser.

Bra avslutning på Stina och mina 7 fullföljande åkare bland de 9 bästa. Fessel verkar dock ha försvunnit på vägen...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...