Skitester Posted February 20, 2024 Report Posted February 20, 2024 Kun hvis snøen er svart ville jeg giddet å teste svarte glidere, som vanligvis er tilsatt en variant av molybden. Har ennå ikke sett svart marathon i bruk på renn på høyt nivå Quote
RedDevil Posted February 20, 2024 Report Posted February 20, 2024 @Skitester Har du noen erfaring med å "ulle" inn marathon? Quote
RedDevil Posted February 20, 2024 Report Posted February 20, 2024 On 2/16/2024 at 3:29 PM, Skitester said: Marathon er også et trygt sistelag. Skulle jeg valgt 1 glider å bruke på alle fører, så hadde det vært Marathon. Selv bruker jeg den alltid før evt sistelag Jeg også bruker maraton som siste lag, men jeg legger noen ganger flytende på toppen uten at jeg har noen erfaring på om gliden blir bedre. På hvilket føre bruker du bare marathon som siste lag? Quote
hellduck Posted February 24, 2024 Report Posted February 24, 2024 On 2/20/2024 at 9:49 AM, Skitester said: Kun hvis snøen er svart ville jeg giddet å teste svarte glidere, som vanligvis er tilsatt en variant av molybden. Har ennå ikke sett svart marathon i bruk på renn på høyt nivå Det var faktisk anbefalt av Swix Racing Service i ML i år, og det fungerte veldig bra 😀 Quote
Skitester Posted February 28, 2024 Report Posted February 28, 2024 On 2/24/2024 at 12:42 PM, hellduck said: Det var faktisk anbefalt av Swix Racing Service i ML i år, og det fungerte veldig bra 😀 På årets raske Marcialongaføre gled jo alt supert. Også ski uten noen form for prepp Quote
Recommended Posts