Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Dagens REA-tips!


kokobob

Recommended Posts

En del kul rea på xxl nu...! Finns Hypersonic skate 180 cm medium och Fischer sc 172 cm skate för 299 på xxl i Bromma enligt sökning. Kanske något lite äldre årsmodell... Finns även Nanosonic skate extra hard 95-105 kg i Örebro för 499. Rossignol Zymax 186 cm 46-54 kg för 299 i Göteborg Bäckebol.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Oneway rullskidpaket för 999:- på XXL. Inte världens roligaste skida men ändå den jag använder mest då jag gillar de tröga hjulen.

 

https://www.xxl.se/oneway-rullskidspaket-oneway-classic-6-m-bindning-15/p/bp/1113327_b

Den skidan funkar hyfsat om det är väldigt fin asfalt, annars känner man varenda ojämnhet i backen... Enligt mig iaf

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Skidomes årskort och 2-dagarskort 50% på Letsdeal är redan omnämnt i Skidome-tråden.

XXL.no har senaste CT1 för 890 NOK. Passade bra när jag knäckte ett par i somras. Kruxet är att man behöver ange en norsk adress även att man som jag ska hämta i butik. Lånade en polares.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Elpex Wasa för 1499:- på XXL. Inkl

Rottefella och broms.

Motsvarar de "gamla" Wasa eller har man gjort en "snikvariant"?

Priset motsvarar väl annars inte ens vad en uppsättning hjul kostar.

 

Klämde på en häromdagen och det verkar bara vara hjulen som är sig lika. En konstig NIS(?) -stomme med en tejpremsa påklistrad som täcker ovansidan. Bromsen är en sladdrig sak som man säkert tar bort efter de första stapplande nybörjarförsöken. Det får vara för min del.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...