Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Dagens REA-tips!


kokobob

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Förra årets peltonen Acadia skate för 49€ på xxl.fi just nu! Snorbilligt, har för mig att det är en skida som är helt ok. Ligger på andra ställen över 200€.

 

Beställde 2 par själv, 174 Hard och 181 medium.

Hur gick du tillväga för att beställa till Sverige? Ser ut som dom bara skickar inom Finland...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

30.se

20% på allt

(bla c2-produkter)

 

Kan nämna också att jag besökte Stadium Outlet nyligen. Den som ligger några km norr om Berga By. Fick nöjet att överhöra en stackars säljare som försökte guida några nybörjare genom längdskid-djungeln. Han sa bla: "den här skidan har mycket tåligare belag, vilket är bra för den som vill spänna på sig skidorna redan på parkeringen"

 

Tyvärr uppfattade jag inte vilken modell det var som hade dessa fantastiska egenskaper.

Link to comment
Share on other sites

30.se20% på allt(bla c2-produkter)Kan nämna också att jag besökte Stadium Outlet nyligen. Den som ligger några km norr om Berga By. Fick nöjet att överhöra en stackars säljare som försökte guida några nybörjare genom längdskid-djungeln. Han sa bla: "den här skidan har mycket tåligare belag, vilket är bra för den som vill spänna på sig skidorna redan på parkeringen"Tyvärr uppfattade jag inte vilken modell det var som hade dessa fantastiska egenskaper.

30.se? Vad e det för nåt? Menar du tretti.se? Och ska c2 betyda concept2? Märkliga benämningar

Link to comment
Share on other sites

Jo du har rätt Artur, de skickade mail där de talade om att det skulle kosta ca 500kr extra att skicka till sverige. Som tur är för mig så har jag lite polare som arbetar i norge så jag angav adressen till deras jobb i stället så slapp jag fraktkostnad och ev tull =)

Link to comment
Share on other sites

Ifall ni känner någon i Finland så säljer haijaa.fi bort sina gamla Madshus redlines 2014 för 199€ alltså ca 1900kr. De bästa har väl antagligen försvunnit för länge sedan men de använder skiselector där och det finns skidor mellan 195-205cm.

Går bra att beställa till Sverige från Haijaa.fi. Tror dom tog 25€ i frakt för nåt år sen. Har dock beställt till finskt utlämningsställe och hämtat därifrån därefter. Blir billigare då jag inte har så långt till Suomi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...