Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Dagens REA-tips!


kokobob

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jag hittade ett erbjudande som jag inte har hjärta att dölja för er. Så här i långloppstider slår Team Sportia på stort och erbjuder gratis uppmätning och märkning av spann när man köper skidor. "Lokala avvikelser kan förekomma". ;)

http://klassikerprodukter.teamsportia.se/

Det står mer som info till kund och inte som nåt rea erbjudande direkt. Finns en del team Sportia som är riktigt bra på längd med skimateria spannmätare.

Link to comment
Share on other sites

Det står mer som info till kund och inte som nåt rea erbjudande direkt. Finns en del team Sportia som är riktigt bra på längd med skimateria spannmätare.

Hållervinte riktigt med om den tolkningen. Rubriken "Erbjudande" och texten under ger budskapet att det är något tidsbegränsat och utöver det vanliga. Sen ver jag också att det finns duktiga enskilda butiker.

Link to comment
Share on other sites

Stadium säljer triac 2.0 för 1999 kr o som medlem har du ytterligare 20 procent bort. Någon som vet hur den står sig mot slag från sidan?

Var framgår det att man får ytterligare 20% om man är medlem?  Det är gratis att bli medlem va?   Trist att det verkar väldigt dåligt med längre längder dock..

Link to comment
Share on other sites

Eftersom det är XXL: Är det den riktiga CT1 staven, eller ngn specialversion?

Jag blev också osäker, kommer kontrollera på XXL i Valbo idag.

 

 Såg även det här på hemsidan i produktförklaringen:

"En helt ny stav som är 14 % styvare utan högre vikt. Levereras med Swix patenterade Triac® Basket System (TBS), som gör det möjligt att byta truga under åkningen, inom loppet av några få sekunder."

 

CT1 är ju inte helt ny va? Luktar lite Premio HD Pro om det här. Men det är ju inte samma extremt låga pris som den gången så det kan vara värt att ta en titt.

Link to comment
Share on other sites

Var framgår det att man får ytterligare 20% om man är medlem?  Det är gratis att bli medlem va?   Trist att det verkar väldigt dåligt med längre längder dock..

 

Blev ett impulsköp på ett par Triac 2.0 :o  Knäckte ju en CT1 i Marcialonga så det är dags att bygga ut stavparken. Hade ytterligare 150kr bonus så 1450kr var ju ett riktigt bra pris.

Link to comment
Share on other sites

Medlemsskapet är gratis. På webben drogs de 20%en av automatiskt när man gick till kassan. 

Okej, de på webben var för korta för mig och blev för krångligt att be nån åka och köpa dem (och dessutom bli medlem) i Kungen Kurva (som väl typ var den enda butiken som hade någon 165a kvar).

Link to comment
Share on other sites

Billiga stavar på xxl.se:

Swix CT1 för 1200 kr

Triac 2 för 1600 kr (korta längder)

OW SLG 10 för 1500 (korta längder)

 

Köpte ett par Triac 2.0 på XXL i Sundsvall och där fanns även lite längre stavar till skillnad mot vad som står ovan. Ingen tvekande om att det är vanliga Triac 2.0 och inte några XXL Triac pro special.

 

/Mats

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...