Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Klarälvsbanan


bjorn12

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Äntligen hemma! Jobbig dag idag, var slut i armarna redan före Munkfors men en lång paus och sänkt tempo från Olsäter och tätare pauser än vanligt på sista hälften räddade mig. Tack till Henrik och hans mamma, en rejäl fika i Olsäter var precis vad jag behövde. Tror det var värmen som knäckte mig. Såvida det inte var åldern - hemska tanke :(

När var ni andra i mål?

Link to comment
Share on other sites

Tack grabbar för dagens trevliga pass!..:-)

 

I dag var det nog jag som bjöd på lite av underhållning i alla fall:)haha..Hjälm bakfram och vurpa!..Jaja..Blod, svett och många härliga stakmil, det är fina grejer det!.=)ps:Knät mår ok!..:-)

Link to comment
Share on other sites

Björn: Fantastiskt bra jobbat! Grymt helt enkelt!..=) Det var/blev varmare än förväntat i går, så jag är glad att ingen "gick in i väggen"..även om det var nära....Solen var "varm"..=b

 

Björn: Jag/vi var tvungen att åka hem och plåstra om mitt skapsår ganska omgående när vi kommit fram. Hade gärna stannat kvar och väntat på dig annars..

 

Hoppas hemresan gick bra för alla er som kört bil extra långt, denna dag..=)

 

Och en eloge till Henriks mamma som ställde upp och "bjöd" oss på dricka, choklad och bullar i Olsäter..Fantastiskt gott och välbehövligt.=)..

 

Nu har sommarträningen börjat på allvar! Nästa gång hoppas jag vi bli ännu fler..

Nu kör vi!...:o)

Link to comment
Share on other sites

Björn: Fantastiskt bra jobbat! Grymt helt enkelt!..=) Det var/blev varmare än förväntat i går, så jag är glad att ingen "gick in i väggen"..även om det var nära....Solen var "varm"..=b

 

Björn: Jag/vi var tvungen att åka hem och plåstra om mitt skapsår ganska omgående när vi kommit fram. Hade gärna stannat kvar och väntat på dig annars..

 

Hoppas hemresan gick bra för alla er som kört bil extra långt, denna dag..=)

 

Och en eloge till Henriks mamma som ställde upp och "bjöd" oss på dricka, choklad och bullar i Olsäter..Fantastiskt gott och välbehövligt.=)..

 

Nu har sommarträningen börjat på allvar! Nästa gång hoppas jag vi bli ännu fler..

Nu kör vi!...:o)

Tycker inte att jag var så fantastisk, Mia. Däremot var det grymt mot min kropp och väggen var nog placerad bara en kilometer efter Olsäter.

Körde en tvåmilatur härom sommaren med grannen i +28 och blev även då vansinnigt trött så jag kanske är en sån som inte tål värme så bra. Gillar inte när det är varmt över huvud taget, 20-22 grader är bäst tycker jag. Kajak brukar vara bäst i varmt väder, lite fläkt och vattenstänk.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jag och Andreas pratade om att köra från Uddeholm till Karlstad lördag den 7 eller 8 september hur många finns det som har intresse för det. Vore roligt om vi kunde bli ett riktigt stort gäng som kör inte bara vi som brukar köra detta ihop. Det finns många fler som orkar det. Skriv alla som har intresse.

Mv. Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...