Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Klarälvsbanan


bjorn12

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja då kör vi väl på lördag 28 juli. :)

 

Samling senast klockan 10 vid Kroppkärrssjön borde bli bra.

 

Buss mellan Karlstad Busstation och Uddeholm:

Datum: 2012-07-28

Avgång: 10:40

Ankomst: 12:13

Linje 600 (inga byten)

Pris: 129.00 SEK

 

Start på rullskidorna i Uddeholm: 12:15

Edited by Vasa
Link to comment
Share on other sites

Ser ut att bli kanonväder!

 

Någon som skall åka och åker förbi el med omnejd runt Katrineholm-Örebro?

Vi kan ju samla ihop oss så gott det går!

Med dusch längs vägen? ;)

Nja, funderar på att byta till söndag om det blir som YR tror. Vad säger ni?

Link to comment
Share on other sites

Ser ut att bli kanonväder!

 

Någon som skall åka och åker förbi el med omnejd runt Katrineholm-Örebro?

Vi kan ju samla ihop oss så gott det går!

Med dusch längs vägen? ;)

Nja' date=' funderar på att byta till söndag om det blir som YR tror. Vad säger ni?[/quote']

Det är väl tämligen svårt att så långt i förväg bedöma om det blir regn på lördag eller söndag eller båda dagarna eller ingen av dagarna sålänge vi inte pratar om ett rejält låg- eller högtryck?

Sedan är det svårt om det inte bara är en själv man ska ta hänsyn till, att börja hatta fram och tillbaka! :)

Link to comment
Share on other sites

Jag tror också jag hänger på, eftersom jag vill..;b..och tar det då förstås som ett rätt lugnt pass..(d v s 2:or)..

 

Hade ju tydligen inte borrelia, som tur var..=) (peppar peppar)men min vänsteraxel krånglar litet nu för tiden..Har blivit bättre, men det gör fortfarande ont ibland, så jag får nog invänta vad hälsan säger...(fick problem efter ett rätt tufft skejtpass i skidtunneln för ca 2 v sedan =(..där jag körde mycket 3ans växel)

Link to comment
Share on other sites

Jag kommer också.

Andreas' date=' om du ansluter vid sjön antar jag att det inte blir någon följebil?:([/quote']

nej dom skulle bort denna gången tyvärr :)

Vi drar direkt till starten och så kör de med ner, har sannolikt med någon mer åkare härifrån. Själv kanske jag får köra skate om ryggen inte ger med sig. :(

Packar bord och grejer! ;)

Link to comment
Share on other sites

Jag kommer också.

Andreas' date=' om du ansluter vid sjön antar jag att det inte blir någon följebil?:([/quote']

nej dom skulle bort denna gången tyvärr :)

Vi drar direkt till starten och så kör de med ner, har sannolikt med någon mer åkare härifrån. Själv kanske jag får köra skate om ryggen inte ger med sig. :(

Packar bord och grejer! ;)

låter kanon det ;) .

tråkigt Jola :( Men de kommer fler gånger !

Link to comment
Share on other sites

Jag och MMG kommer inte heller den här gången. Vi semestrar i Stockholm. Kommer nog att köra banan inom den närmaste tiden, men det kan vi återkomma till. Lycka till i morgon och hoppas på bättre väder än prognosen visar!
Link to comment
Share on other sites

Åska och kraftigt regn....bestämmer mig om det blir Karlstad el Katrineholm imorgon.

Nästan bättre alla kommer hit, ska bli finväder här!

Ja det här vädret är inte lätt att påverka. Vi får hoppas vi klarar oss undan åska i varje fall, lite regn ger ju bara bättre träning. Plastpåsar och silvertejp skyddar pjäxorna. :)

Link to comment
Share on other sites

..Hårdingar!! :)...Ni får nog till ett bra pass om ni så bara tar er till Munkfors eller Deje..dvs om det ska vräka ned..Ni 'måste' ju inte köra hela vägen i ösregn och åska..(tycker i a f jag...) :b Vi/jag kommer att köra en annan dag ganska snart, där ni ju kan vara med!!:) Kör er inte allt för kalla och blöta bara..Lycka till!....
Link to comment
Share on other sites

..Hårdingar!! :)...Ni får nog till ett bra pass om ni så bara tar er till Munkfors eller Deje..dvs om det ska vräka ned..Ni 'måste' ju inte köra hela vägen i ösregn och åska..(tycker i a f jag...) :b Vi/jag kommer att köra en annan dag ganska snart, där ni ju kan vara med!!:) Kör er inte allt för kalla och blöta bara..Lycka till!....

Verkar som att det värsta regnet skall komma senare på eftermiddagen / kvällen så vi får hoppas det blir så:)

Link to comment
Share on other sites

..Hårdingar!! :)...Ni får nog till ett bra pass om ni så bara tar er till Munkfors eller Deje..dvs om det ska vräka ned..Ni 'måste' ju inte köra hela vägen i ösregn och åska..(tycker i a f jag...) :b Vi/jag kommer att köra en annan dag ganska snart' date=' där ni ju kan vara med!!:) Kör er inte allt för kalla och blöta bara..Lycka till!....[/quote']

Verkar som att det värsta regnet skall komma senare på eftermiddagen / kvällen så vi får hoppas det blir så:)

Ja vi brukar ha flyt! :)

Link to comment
Share on other sites

Ska försöka dyka upp jag med.

Ja du dök ju upp! :)

 

Det var lite blött men vi slapp åtminstone åskan.

Sex stycken var vi som åkte denna gång.

 

http://www.teamskidforum.se/wp-content/uploads/2012/07/20120728143-e1343506533204.jpg

Edited by Vasa
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...