Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

INTERSPORTLOPPET


Conny

Recommended Posts

  • Replies 467
  • Created
  • Last Reply

Kanon Ankan, jag satt och funderade på samma sak.

Men hur är det med överdragskläder, såg inget om det på PM:et? Någon som har koll?

Frågade även om det

Tolkade svaret som att dom kör tillbaks kläderna till mål men man behöver fixa påsen/ väskan själv

Link to comment
Share on other sites

Jag lämnar kvar extraskidor o bil.

Har förbokat taxiMoras enda bil som de har igång dagtid för transport från Mora till oxberg prel 14.30.

Klas eller någon annan får gärna dela taxin om ni väljer att göra som jag o saknar skjuts.

Eller så lägger jag mina skidor i din bil och du hänger med i min tillbaka till Oxberg:)

Skicka PM med mitt nr

Link to comment
Share on other sites

Har inte vallat alls på två vintrar nu eftersom jag bor i Ggb o åker mest rullskidor - fingertoppskänslan borta. Ska åka Intersportloppet imorgon och kommer direkt till bussen i Mora utan möjligheter att teståka.

 

Har ett par Fischer zero ruggskidor o ett par vanliga skidor. Vad tror ni som har erfarenhet av ruggat? Ruggskidor eller inte? Känns det viktigt hur spåren ser ut.

 

Sen är det ju stavfästet. trugstorlek?

 

Usch, för många val, helt rådvill.

Link to comment
Share on other sites

Snälla, sluta gnäll om girighet vad avser anm avg. Är ni som gnäller som är giriga.

 

såväl vl som detta lopp o de flesta arr.; visst de redovisar "vinst". Men om alla som sliter hund för att få till det skulle ha typ 10-40 kr i timlön är "vinsten" utraderad.

 

var glada att det arrangeras och kraftigt subventioneras gm ideellt arbete.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...