Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

INTERSPORTLOPPET


Conny

Recommended Posts

  • Replies 467
  • Created
  • Last Reply

Är lite sugen att åka men p.g.a. snöläget har jag legat lågt med anmälan. Noterar nu, när de bekräftat att det blir av, att de tar 750 kr i efteranmälan och 500 kr i ordinarie avgift. Känns som de tagit avgifterna till en ny nivå - är ju rena rama Vasaloppspriserna...

 

Tror jag lägger ner detta projekt och satsar på något annat lopp.

Link to comment
Share on other sites

Är lite sugen att åka men p.g.a. snöläget har jag legat lågt med anmälan. Noterar nu, när de bekräftat att det blir av, att de tar 750 kr i efteranmälan och 500 kr i ordinarie avgift. Känns som de tagit avgifterna till en ny nivå - är ju rena rama Vasaloppspriserna...

 

Tror jag lägger ner detta projekt och satsar på något annat lopp.

Fast om nu en arrangör ser till att det blir lopp med hjälp av konstsnö och en j-la massa arbete så tycker inte jag att 500 pix är speciellt mycket.
Link to comment
Share on other sites

Är lite sugen att åka men p.g.a. snöläget har jag legat lågt med anmälan. Noterar nu, när de bekräftat att det blir av, att de tar 750 kr i efteranmälan och 500 kr i ordinarie avgift. Känns som de tagit avgifterna till en ny nivå - är ju rena rama Vasaloppspriserna...

 

Tror jag lägger ner detta projekt och satsar på något annat lopp.

 

Tråkigt att de ska vara så giriga. IFK Mora kan väl knappast sakna pengar med tanke på vad de drar in på Vasaloppet. 

Link to comment
Share on other sites

Läste precis PM o blev lite förvånad över infon runt bussbiljett.

Står att förbetald biljett hämtas samtidigt som nummerlapp vilket ju går bra om man kommer på fredagen, men om man kommer på morgonen är ju nummerlappsutdelningen i oxberg, går det då alltså inte att utnyttja förbeställd biljett utan man får hoppas att det finns plats??

Link to comment
Share on other sites

Läste precis PM o blev lite förvånad över infon runt bussbiljett.

Står att förbetald biljett hämtas samtidigt som nummerlapp vilket ju går bra om man kommer på fredagen, men om man kommer på morgonen är ju nummerlappsutdelningen i oxberg, går det då alltså inte att utnyttja förbeställd biljett utan man får hoppas att det finns plats??

regerade på samma sak ringde och frågade.. en jävla bra fråga sa han :-)

skulle skriva ut fakturan där det framgår att jag betalt bussen så skulle han prata med någon förmodligen bussbolaget

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...