Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Dagens REA-tips!


kokobob

Recommended Posts

Ok :) Undrade bara då det inte står nåt om att man får bindningarna på köpet... (Jag kan finska;) )

Det här lät riktigt intressant, synd att man inte kan finska. Om man klickar på länken och väljer alternativ 31. Där står det något om bindningar. Kan du förtydliga? Vore tacksamt

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Det här lät riktigt intressant, synd att man inte kan finska. Om man klickar på länken och väljer alternativ 31. Där står det något om bindningar. Kan du förtydliga? Vore tacksamt

Ursäkta, har missat detta.. Står inget mer om att bindning ingår - På plusskidan kan man ju välja bindning, men inte på coldmodellen... Vet faktiskt inte, bäst att maila kanske ? (Engelska går ju bra..)

Link to comment
Share on other sites

 

Gjorde en raid mot XXL idag och slog till på ett par CT1. Vet inte hur många par jag har nu efter de senaste årens prisras på Swix...

 

En bra hjälmlampa för rullskidåkning finns också till bra pris på samma ställe:

 

http://www.xxl.se/vintersport/langdskidor/langd-utrustning/magicshine-mj-872-1600-multisport-och-cykellampa/p/1074571_1_style

 

Jag har kört med den i några år och tycker att den fungerar bra.

Link to comment
Share on other sites

Angående hemleveranser och postombud så stämmer det att ombuden inte tar emot för långa paket. Däremot finns det andra onlinebutiker som bjuder på hemleveransen av längdskidor och stavar. T.ex. där jag håller till...

 

Och om ni fått nyhetsbrevet idag så har vi 15% rea på all utrustning nu och över helgen.

Link to comment
Share on other sites

Angående hemleveranser och postombud så stämmer det att ombuden inte tar emot för långa paket. Däremot finns det andra onlinebutiker som bjuder på hemleveransen av längdskidor och stavar. T.ex. där jag håller till...

 

Och om ni fått nyhetsbrevet idag så har vi 15% rea på all utrustning nu och över helgen.

 

Vad är det för sida? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ja, är det CT2? Finns en stav som heter 202 som ska vara efterträdaren till CT2. Men 121, som jag tror du har köpt, kanske är likvärdig? 

 

Ganska säker på att det är en CT2 fast utan TBS-systemet. Swix stav CT1 heter "Star" och CT2 heter "Team". På XXL heter stavarna RC102 Star, och RC121 Team. Efter att ha jämför noga med mina andra stavar är jag övertygad om att det är samma stavar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...