Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Dagens REA-tips!


kokobob

Recommended Posts

Ganska säker på att det är en CT2 fast utan TBS-systemet. Swix stav CT1 heter "Star" och CT2 heter "Team". På XXL heter stavarna RC102 Star, och RC121 Team. Efter att ha jämför noga med mina andra stavar är jag övertygad om att det är samma stavar.

Jag har kollat på Swix hemsida och hittar inte 121. Men det spelar ingen roll, jag köpte också ett par. För billigt för att kunna avstå:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Efter att jag ursprungligen kommenterade jag klickade på -Notify mig när nya kommentarer är added- kryssrutan och nu varje gång en kommentar läggs jag får fyra e-postmeddelanden med samma kommentaren . Finns det någon inställning som du eventuellt kan ta ifrån mig från den tjänsten ? Tack !
Link to comment
Share on other sites

Jag köper väl inte så mycket på XXL. Men jag har köpt 2 pannlampor till mina barn. Nu senast till min son. Då kostade den lilla lampan bara 299kr. I alla fall på Hamngatan i Stockholm. 

http://www.xxl.se/cykel/utrustning-till-cyklisten/starka-multisportslampor/magicshine-mj-858-1000-multi-cykellampa/p/1104885_1_style

De sålde även en betydligt kraftigare lampa, "white",för 899kr. (4000 lumen enligt kartongen…) Då ingår även en stark baklampa. De sålde även den gamla Magicshine 872 med fyra dioder för 699kr.

 

Deras ofta billiga ullstrumpor är ju OK också.

Link to comment
Share on other sites

Om man vill skaffa sig ett par Skintec så säljer stadium dom billigt 

 

http://www.stadium.se/sport/langd/langdskidor/153129/atomic-skintec#.VMiUXGiG-So 

 

Jag har inte varit så intresserad av skintec, men jag tror Alewalds i Sthlm också kränger dem för 2000. Men det måste väl finnas lite olika varianter - ni som vet! Vissa jag klämt på för skoj skull har ju varit lätta OK skidor. Men de är väl lite dyrare. Det finns väl en lite lyxigare lätt variant??? (Jag menar inte ruggskidor!!!) Annars är ju de för 2000 ju rätt tunga...

Link to comment
Share on other sites

Jag har inte varit så intresserad av skintec, men jag tror Alewalds i Sthlm också kränger dem för 2000. Men det måste väl finnas lite olika varianter - ni som vet! Vissa jag klämt på för skoj skull har ju varit lätta OK skidor. Men de är väl lite dyrare. Det finns väl en lite lyxigare lätt variant??? (Jag menar inte ruggskidor!!!) Annars är ju de för 2000 ju rätt tunga...

Skintec Redster , annan uppbyggnad och snyggare

Det brandgula är helt borta tror jag, lite svarta detaljer

Link to comment
Share on other sites

Vissa butiksanställda kan säkert vara duktiga. Andra kanske vet lika mycket som min senila gamla svärfar. Men sedan undrar jag vilka Stadiumbutiker med 50% som har redline???

Jag var lite otydlig, menade om man beställer från nätet. I butik varierar det stort beroende på vem som hjälper till.

Fö. Verkar Stadium inte ha några Redline i butik (Iaf inte i närheten av Gävle.)

 

Redline har ju "Empower", dvs chip som kurvorna är i, men skulle gärna vilja ha en referensmätning av någon annan maskin.

 

Någon som köpt "Empower-skida" direkt från hyllan med värden som ska passa åkaren?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...