Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Dagens REA-tips!


kokobob

Recommended Posts

Xxl Uppsala hade Alpina CSK i bland annat 41 för 1000:- det är en fantastiskt skön skatesko till ett extremt bra pris. Jag var väldigt nöjd när jag hittade den för 1500:- tidigare.

Xxl har prisgaranti

Jo men det var länge sedan jag köpte mina så det är kört. Är nöjd ändå, letade länge innan jag hittade dom för under 2000:-

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Skrev i utrustningstråden också, en kanske passar bättre här? Jag vill tipsa om ett Åreföretag som lanserar sitt varumärke SWEARE nästa år som säljer ut provkollektionen till riktigt bra priser genom en corwdfundingkampanj. Riktigt schysta grejer :) Jag har bokat en jacka i alla fall.

 

Erbjudandet finns uppe bara den här veckan, så kolla om ni är intresserade!:

Edited by ThomasH
Link to comment
Share on other sites

Skrev i utrustningstråden också, en kanske passar bättre här? Jag vill tipsa om ett Åreföretag som lanserar sitt varumärke SWEARE nästa år som säljer ut provkollektionen till riktigt bra priser genom en corwdfundingkampanj. Riktigt schysta grejer :) Jag har bokat en jacka i alla fall.

 

Erbjudandet finns uppe bara den här veckan, så kolla om ni är intresserade!:

https://www.fundsurf.com/org/sweare/sweare.ambassador..steg.1/

Varför inte vara öppen med att det är du själv som ligger bakom detta?

Link to comment
Share on other sites

Skrev i utrustningstråden också, en kanske passar bättre här? Jag vill tipsa om ett Åreföretag som lanserar sitt varumärke SWEARE nästa år som säljer ut provkollektionen till riktigt bra priser genom en corwdfundingkampanj. Riktigt schysta grejer :) Jag har bokat en jacka i alla fall.

 

Erbjudandet finns uppe bara den här veckan, så kolla om ni är intresserade!:

https://www.fundsurf.com/org/sweare/sweare.ambassador..steg.1/

Vart sätter jag in pengarna? :)

Link to comment
Share on other sites

@gasn och andra som ställt samma fråga!

 

Hej,

Plattformen som erbjudandet ligger på är jag delaktig i, och det kan jag absolut vara öppen med! Annars hade jag bara valt ett anonymt användarnamn här. :) Men jag tyckte det relevanta här var företaget bakom produkten och det var dem jag ville marknadsföra! Och det är jag inte på något sätt delaktig i förutom att jag har köpt en jacka.

 

Jag är ledsen om det missuppfattades eller uppfattades som egenreklam, det var inte min mening. Och jag hoppas inte ni bedömer SWEARE annorlunda för det! Det har ingen koppling till mig utöver att de har valt att använda vår plattform för att visa sitt erbjudande! Finns det ändå funderingar, frågor eller annan feedback, återkom gärna!

 

Tack för att du kommenterade, jag tänkte inte så långt och fler har säkert ställt frågan med dig.

 

/Thomas

Edited by ThomasH
Link to comment
Share on other sites

Såg era andra kommentarer nu också, och har ni funderingar, kontakta mig mer än gärna på thomas@fundsurf.com.

 

@skogsvakt - allt sköts på plattformen. Klicka på Join in och gå vidare. Hör gärna av dig till mig eller direkt till SWEARE via plattformen om du funderar på något.

 

@Maraz - varumärket är nytt och söker ambassadörer för sin provkollektion. Så de räknar med att finnas i butik efter nästa år, men vill säkra ett kundunderlag själva så gott de kan. Så detta är en kampanj, inte deras företagsmodell.

Edited by ThomasH
Link to comment
Share on other sites

Jag är ledsen att ni inte uppskattade tipset, jag hade verkligen ingen ont uppsåt med det. @Frazzi, jag såg ett värde i erbjudandet, varför jag beställde en jacka, och ville tipsa fler. Annars hade jag inte postat här. För marknadsföring har jag andra kanaler...

Jag har kollat och verkar heller inte kunna ta bort mitt inlägg? Annars gör jag gärna det då det inte mottogs på det sätt jag hoppas. Ledsen om jag retat någon, det var som sagt inte mitt uppsåt!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Produktinformation är väl egentligen reklam också... i viss form.

 

Men jag håller med om att Enklaresport samt Skåningen har rätt nivå på den information de ger.

Helt klart ett värdefullt tillskott på forumet.

 

Pyramidspelet var väl rätt genomskinligt? Dessutom såg det inte ut som om själva produkten var vinsten? Det är produktinformation och gärna lågt pris som jag vill se i denna tråd... inte ett sätt att tjäna pengar... utan spara pengar :)

Link to comment
Share on other sites

Jag tror det kan vara på sin plats att ha bra och tydliga regler vad gäller detta. Eftersom TomasH nu tydligen blivet avstängd från forumet. Jag tycker att antingen tillåter vi all reklam eller ingen. Den som tror att det som skåningen postar är "rea-tips" borde tänka till. Ni tror inte att han gör det för egen vinnings skull och vill tjäna pengar på detta alltså?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...