Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Vasaloppet 2011 - globe86 vs Vasa vs Lars-Erik - Vilka tider?


Vasa

Recommended Posts

  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply
så skönt att vara i mål ! Kom på 173e plats med tiden 4.28. Tydligen är jag med i sändningen rätt ofta då ja följde jenny hansson :)
5.39.51 på debutloppet, det är jag grymt nöjd med :)

Grymt bra! Grattis till båda!

 

Lite kaxigt att inte bara duschat och bytt om innan dom andra kommit i mål, utan också hunnit säcka ihop framför datorn och koppla upp sig mot skidforum :)

Link to comment
Share on other sites

så skönt att vara i mål ! Kom på 173e plats med tiden 4.28. Tydligen är jag med i sändningen rätt ofta då ja följde jenny hansson :)
5.39.51 på debutloppet' date=' det är jag grymt nöjd med :)[/quote']

Grymt bra! Grattis till båda!

 

Lite kaxigt att inte bara duschat och bytt om innan dom andra kommit i mål, utan också hunnit säcka ihop framför datorn och koppla upp sig mot skidforum :)

Globen var ju så överlägsen, han kom bakom mig vid Mora-parken, helt nyduschad i mysbrallor, och ropade: Uppför sista backen nu, då får vila sen!

Link to comment
Share on other sites

Kustlöparen=6079

Skåningen=3046

Everest=2003

MC Hammer=4733

GundeG=8208

Ekis=3407

 

Hoppas jag nu inte "outar" någon ;)

måste lägga till mig också..;)

ante76=2046 plockade ca 800 plac från smågan.... en tidsförbättring på 2tim o 16 min från förra året

Link to comment
Share on other sites

Kustlöparen=6079

Skåningen=3046

Everest=2003

MC Hammer=4733

GundeG=8208

Ekis=3407

 

Hoppas jag nu inte "outar" någon ;)

måste lägga till mig också..;)

ante76=2046 plockade ca 800 plac från smågan.... en tidsförbättring på 2tim o 16 min från förra året

ooobs såg fel trodde ni prata om plac....;)

Link to comment
Share on other sites

så skönt att vara i mål ! Kom på 173e plats med tiden 4.28. Tydligen är jag med i sändningen rätt ofta då ja följde jenny hansson :)

Grattis! Fortsätt den trenden ett år till så får Brink och gänget se upp.

Link to comment
Share on other sites

Så du gick i mål som nummer 1200 ante? ;)

nejdå hade plac 2830 i smågan och 2046 imål...=) var nog inte riktig vid mina sinnens fulla bruk när jag skrev det där....;)

du jakob såg att jag tog 11 plac mer än dig från smågan till mora......;) hehe

Link to comment
Share on other sites

Så du gick i mål som nummer 1200 ante? ;)

nejdå hade plac 2830 i smågan och 2046 imål...=) var nog inte riktig vid mina sinnens fulla bruk när jag skrev det där....;)

du jakob såg att jag tog 11 plac mer än dig från smågan till mora......;) hehe

Vem kom först då? ;)

Link to comment
Share on other sites

nejdå hade plac 2830 i smågan och 2046 imål...=) var nog inte riktig vid mina sinnens fulla bruk när jag skrev det där....;)

du jakob såg att jag tog 11 plac mer än dig från smågan till mora......;) hehe

Vem kom först då? ;)

okej då jag får väll ge mig då.....;) vi gjorde nog båda en godkänd premiär i vasaloppet skulle jag tro....;)

Link to comment
Share on other sites

Jag hade vasaloppspremiär jag med idag. Trodde det skulle flyta på bra i första backen när man stod i led 3 men inte då, valde tydligen fel sida (höger) för det blev tvärstopp i backen. På toppen var jag omgiven av nummerlappar som började på 5. Tappade en hel del tid där men körde upp mig och in i mål på 5.45! Hyfsat nöjd, plockade nästan 600 placeringar från smågan till Mora men det gnager lite att man tappade så mkt i starten. Någon mer som stod på högerflanken och blev fast?

 

Bra kört alla btw, lider med dig Vasa att du fick ställa in. Tror du hade gjort ett kanonlopp.

Link to comment
Share on other sites

Jag hade vasaloppspremiär jag med idag. Trodde det skulle flyta på bra i första backen när man stod i led 3 men inte då, valde tydligen fel sida (höger) för det blev tvärstopp i backen. På toppen var jag omgiven av nummerlappar som började på 5. Tappade en hel del tid där men körde upp mig och in i mål på 5.45! Hyfsat nöjd, plockade nästan 600 placeringar från smågan till Mora men det gnager lite att man tappade så mkt i starten. Någon mer som stod på högerflanken och blev fast?

 

Bra kört alla btw, lider med dig Vasa att du fick ställa in. Tror du hade gjort ett kanonlopp.

jag stog så långt till höger det gick och det var riktigt tjockt som du säger och ändå kom det folk som skulle klättra förbi mig ute i skogen.....folk är fanimig inte kloka ibland......;)

Link to comment
Share on other sites

Jag hade vasaloppspremiär jag med idag. Trodde det skulle flyta på bra i första backen när man stod i led 3 men inte då' date=' valde tydligen fel sida (höger) för det blev tvärstopp i backen. På toppen var jag omgiven av nummerlappar som började på 5. Tappade en hel del tid där men körde upp mig och in i mål på 5.45! Hyfsat nöjd, plockade nästan 600 placeringar från smågan till Mora men det gnager lite att man tappade så mkt i starten. Någon mer som stod på högerflanken och blev fast?

 

Bra kört alla btw, lider med dig Vasa att du fick ställa in. Tror du hade gjort ett kanonlopp.[/quote']

jag stog så långt till höger det gick och det var riktigt tjockt som du säger och ändå kom det folk som skulle klättra förbi mig ute i skogen.....folk är fanimig inte kloka ibland......;)

Hehe ja, hur kunde de ens tro att dom skulle tjäna nåt på försöka tråckla sig igenom väggen av folk som var där. Leder bara till irritation och i värsta fall brutna stavar... Såg väldigt många oneway stavar ligga i spåren, eller rättare sagt delar av dem..tillfällighet? De flesta kanske kör med såna.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...