Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Hur Lång Tid Innan Vasaloppet 2014 Är Fulltecknat????


MataHari

Recommended Posts

Tack den låg under "skräppost".

Brukar få all e-post vidareskickad från den adressen jag angav när jag anmälde mig men detta gällde tydligen inte det som hamnade under "skräppost".

 

Tack "Klisterföre" & "kenta72".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 303
  • Created
  • Last Reply
Fan vad klantig jag är, har haft så mycket att göra under veckan att jag helt glömt bort att jag anmälde mig till vasaloppet då jag inte fått något mail i inboxen. Sen så har jag rensat ur spam-mappen i gmailen så alla mail är borta och går ej att få tillbaka och märkte detta först nu på kvällen. Vasaloppssupporten har stängt över helgen, men som det verkar så är det till och med måndag (om jag förstod rätt) anmälningen gäller så med lite tur kan jag ringa in och få dem att skicka ett nytt mail.
Link to comment
Share on other sites

Har köpt en biljett till öppet spår och det känns smart att skippa köerna och hetsen så här första gången jag åker, plus att jag slipper åka till Mora och betala ett dyrt boende hela två gånger.. Skänker bort min anmälningskod till Vasaloppet, om det nu fungerar att göra så. Har alltså inte betalat platsen ännu.
Link to comment
Share on other sites

tack så mycket för platsen :) är just nu väldigt glad

Så det fungerande, betalt och klart? Då hade man ju kunnat reservera 5000biljetter i diverse hittepånamn. Kul att det kom till användning, hade ju kunnat sälja med några hundra i vinst men värdet av att glädja någon får väl duga. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Läste att Oslo (marathon?) har den här lösningen. Lite som Vasa ID och optimalt vore att de tog över hela transaktionen.

 

Salg av plass gjennom Min Side

1. Man trykker «Selg plass» på Min side. Det genereres da en transfer-kode som vises på Min Side

2. Koden gis til kjøperen

3. Kjøperen går inn på ordinær påmeldingsside – som får en ny knapp «Kjøpt startplass»

4. Kjøperen oppgir transfer-koden, og kommer direkte inn i ordinær påmeldingsdialog til den distansen han/hun har kjøpt startplass

5. Deltakeravgiften blir 0 – fordi det er en overføring av en eksisterende plass

6. Et transfergebyr på 100 kr sendes som faktura til den nye brukeren

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Hade tänkt åka öppet spår på måndagen

Alla har sagt att det är lugnt med platser

Men nu är platserna slut

Tror ni att det är kört?eller säljs det mycket platser närmare start

Det brukar vara sådär 10% som inte startar lopp av olika anledningar (sjukdom etc.), så det lär dyka upp startplatser dagarna innan om man bara hinner fixa namnbytet.

Min ÖS frös t.ex. inne i vintras pga influensa och jag hann inte sälja utan utnyttjade Startklar.

 

Jag såg en startplats till vasaloppet som ligger på 2851 kr på tradera just nu. Man kanske ska sälja sin startplats nu och köpa en billigt i mars?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...