Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Dagens REA-tips!


kokobob

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Och för att spä på med ytterligare funderingar: Oslosportlager rear ut den "gamla" CT1:an, denna gång ihop med stavkoger. Är den staven något att ha om man jämför med nya? Hur bra är TBS? Inga gängor som gått sönder hittills?

Den staven till det priset är definitivt något att ha.

Link to comment
Share on other sites

Och för att spä på med ytterligare funderingar: Oslosportlager rear ut den "gamla" CT1:an, denna gång ihop med stavkoger. Är den staven något att ha om man jämför med nya? Hur bra är TBS? Inga gängor som gått sönder hittills?

Körde mina TBS senare halvan av snösäsongen förra vintern. Gängan funkar bra och fortfarande, och bytte truga då och då beroende på snöförhållanden.

Link to comment
Share on other sites

Och för att spä på med ytterligare funderingar: Oslosportlager rear ut den "gamla" CT1:an' date=' denna gång ihop med stavkoger. Är den staven något att ha om man jämför med nya? Hur bra är TBS? Inga gängor som gått sönder hittills?[/quote']

Den staven till det priset är definitivt något att ha.

Jepp, det var inte länge sen experterna här på forumet ansåg att CT1:an var det absolut bästa man kunde hitta i stavväg.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Fliesbergs säljer Lillesport Legend Gold (fast dom kallar den Hellner?) för 250spänn. Köpte ett par i butiken idag. http://www.fliesbergs.se/Produkter/Klaeder/Laengd-handskar/Lillsport-Legend-hellner

Inte den optimala användarvänligheten i den webbutiken...

Satte upp mig för ett par jag med. Men vad kommer frakten att kosta? Gratis?

50:- enligt butiken.

Link to comment
Share on other sites

Fliesbergs säljer Lillesport Legend Gold (fast dom kallar den Hellner?) för 250spänn. Köpte ett par i butiken idag. http://www.fliesbergs.se/Produkter/Klaeder/Laengd-handskar/Lillsport-Legend-hellner

Inte den optimala användarvänligheten i den webbutiken...

Satte upp mig för ett par jag med. Men vad kommer frakten att kosta? Gratis?

50:- enligt butiken.

Japp, 299kr totalt mot postförskott blev det. Prisvärt :)

Link to comment
Share on other sites

Fliesbergs säljer Lillesport Legend Gold (fast dom kallar den Hellner?) för 250spänn. Köpte ett par i butiken idag. http://www.fliesbergs.se/Produkter/Klaeder/Laengd-handskar/Lillsport-Legend-hellner

Den möjligheten gick jag miste om. Slut på min storlek. Jag som har tänktsedan länge att jag ska införhandla ett andra par under hösten. Synd.

Link to comment
Share on other sites

Dagens tips är lite kortvarigt, men ändå:) Idag är det - kl 07.00-10.00 - 25 % på hela ditt köp på allt XXL i Göteborg (Sisjön eller var det nu ligger). Vilket gör att tex ett paket med Fiscer SC (motions/Vasaloppsskida) och Alpina SCL och Rottefella Excercise, går på 1870 kronor! Inte illa!:) Pris i lösa delar över 4000 spänn.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...