Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Klarälvsbanan


bjorn12

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hade tänkt ställa upp men ska på kurs i Dömle 25-26 (N om Karlstad) och det blir lite hackat med två bilturer. Prövar kanske en kortare tur på to kväll. Men då blir det ingen Melleruds Vårpilsner efter turen så det är nog ons kväll eller fre morgon som gäller
Link to comment
Share on other sites

Jag får tyvär kasta in handduken, halsont igen, får försöka hänga på nästa tur.Ska trösta mig själv med ett antal Melleruds vårpilsner istället.

Ajdå. :(

Men det är några dagar kvar till söndag.

 

Du får börja isolera dig veckorna före något evenemang i fortsättningen. :)

Link to comment
Share on other sites

Vädret ser tyvärr inte lovande ut. Blir kanske tom så att det går att åka med vanliga skidor? Blir det för kallt och blött så ställer jag nog in den här gången. Är ju solskensskidåkare jag... :)

Så illa var det ju ändå inte, det lovar 10 grader i Munkfors från klockan 12-18 enligt Yr.

Du kommer nog. ;)

Link to comment
Share on other sites

Kanske blir lite blött i början, men inget ösregn. Men skulle det bli i +/- 0 är det nog ingen höjdare att köra ett 1a Klarälvspass..=) Kanske det inte blir lika fin tur som i fjol, men blir det +10 tror jag det inte är någon fara.

Ska förska bearbeta herr TT..=b

Link to comment
Share on other sites

Kanske blir lite blött i början, men inget ösregn. Men skulle det bli i +/- 0 är det nog ingen höjdare att köra ett 1a Klarälvspass..=) Kanske det inte blir lika fin tur som i fjol, men blir det +10 tror jag det inte är någon fara.

Ska förska bearbeta herr TT..=b

Om jag förstått det hela rätt så borde ju just du MMG ha speciellt bra påtryckningsmöjligheter i just detta speciella fall. :P

Jag bara MÅSTE åka hela banan med er någon gång, det borde ju gå om jag åker på mina fantastiska "skåningenskidor" om nu åker på era vanliga.

Link to comment
Share on other sites

Vädret ser tyvärr inte lovande ut. Blir kanske tom så att det går att åka med vanliga skidor? Blir det för kallt och blött så ställer jag nog in den här gången. Är ju solskensskidåkare jag... :)

Klart du ska åka TT, verkar ju bli 8-10gr hela vägen och uppehåll:)

Link to comment
Share on other sites

God tur imorrn! Nästa grepp är väl livesändning så att man får ta del av snacket, pulsnivåer och taktikkörningarna?

Ja det får vi fundera på om det går att lösa. :)

 

God tur säger jag också! Vi ses kanske nästa gång ;)

Tycker du ska passa på imorgon när du får bättre sällskap än bara mig på bussen. ;)

 

Jakob åker nästan 32 mil enkel väg imorgon (plus buss i 9 mil till starten) för att få åka Klarälvsbanan så det finns trots allt hopp för framtiden. :)

Link to comment
Share on other sites

God tur imorrn! Nästa grepp är väl livesändning så att man får ta del av snacket' date=' pulsnivåer och taktikkörningarna?[/quote']

Ja det får vi fundera på om det går att lösa. :)

 

God tur säger jag också! Vi ses kanske nästa gång ;)

Tycker du ska passa på imorgon när du får bättre sällskap än bara mig på bussen. ;)

 

Jakob åker nästan 32 mil enkel väg imorgon (plus buss i 9 mil till starten) för att få åka Klarälvsbanan så det finns trots allt hopp för framtiden. :)

Om inte Klarälvsbanan kommer till Jakob... :D

 

Riktigt taggad inför imorgon! Uppstigning strax innan 4 för min del, Vasaloppet och Birken kan ju bara slänga sig i väggen, då hade man lång sovmorgon. Nu kanske man också slipper trafikkaos och kö för att lägga ut skidorna?

Link to comment
Share on other sites

God tur imorrn! Nästa grepp är väl livesändning så att man får ta del av snacket' date=' pulsnivåer och taktikkörningarna?[/quote']

Ja det får vi fundera på om det går att lösa. :)

 

God tur säger jag också! Vi ses kanske nästa gång ;)

Tycker du ska passa på imorgon när du får bättre sällskap än bara mig på bussen. ;)

 

Jakob åker nästan 32 mil enkel väg imorgon (plus buss i 9 mil till starten) för att få åka Klarälvsbanan så det finns trots allt hopp för framtiden. :)

Om inte Klarälvsbanan kommer till Jakob... :D

 

Riktigt taggad inför imorgon! Uppstigning strax innan 4 för min del, Vasaloppet och Birken kan ju bara slänga sig i väggen, då hade man lång sovmorgon. Nu kanske man också slipper trafikkaos och kö för att lägga ut skidorna?

Kö slipper du! Lycka till! Var sugen men allt går inte att lösa tyvärr!

Link to comment
Share on other sites

Ja' date=' tack till alla som var med för trevligt sällskap och naturligtvis till Andreas föräldrar för toppenservice efter vägen![/quote']

Håller med föregående talare helt och hållet

Håller med Tomatch!

 

Rejäla krafter i herr Minells stavtag! :)

http://img21.imageshack.us/img21/9793/17262852.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...