Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Klarälvsbanan


bjorn12

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
Kul idé och bra tider. Med en timmes intervallstart kanske jag kan vara med ;)

Ja startar du en timme efter alla andra är vi kanske i mål samtidigt? :)

 

kentona pratade igår om att han vill åke Klarälvsbanan någon gång i juli.

Vet inte om han fick nog av backar igår?

 

Vasaloppsspecialstakträning:

http://youtu.be/Qkw0CWtlEJw

Edited by Vasa
Link to comment
Share on other sites

Om inget oförutset händer kommer jag köra från karlstad och en bit och vända fredag den 13 juli!!! Den som känner sig manad att hänga på golvet är välkommen annars får jag väl köra själv ! ;)

Jag kanske hänger på :) !

Inte omöjligt men då får golvet lova att ta det försiktigt för vi ska köra sprint på kvällskvisten. :)

Det borde bli ganska tidigt på dagen i sådana fall?

Link to comment
Share on other sites

Om inget oförutset händer kommer jag köra från karlstad och en bit och vända fredag den 13 juli!!! Den som känner sig manad att hänga på golvet är välkommen annars får jag väl köra själv ! ;)

Jag kanske hänger på :) !

Inte omöjligt men då får golvet lova att ta det försiktigt för vi ska köra sprint på kvällskvisten. :)

Det borde bli ganska tidigt på dagen i sådana fall?

ja just de ja!! det hade jag helt glömt bort... Ja det kanske blir lite väl bråttom då ..

Link to comment
Share on other sites

Jag kanske hänger på :) !

Inte omöjligt men då får golvet lova att ta det försiktigt för vi ska köra sprint på kvällskvisten. :)

Det borde bli ganska tidigt på dagen i sådana fall?

ja just de ja!! det hade jag helt glömt bort... Ja det kanske blir lite väl bråttom då ..

Och Näsrullen på lördag!

Link to comment
Share on other sites

Blir ett pass i Kristinehamn i eftermiddag istället! Lite runt brattsand och in till stan. Vi kanske ses jola! Du får hålla utkik efter nån som försöker likna en storstakare! ;)

Fina vägar att åka på, men se upp för trafiken som kan vara lite intensiv så här i semestertider. Ser ut som att du kan bli rätt blöt om du ger dig ut idag, men det stoppar väl inte en hårding som du ;) Är en bit ifrån Brattsand under eftermiddagen men om du svänger ut på E 18 och åker mot Karlskoga (inget att rekomendera )så kanske jag får se en vilt stakande Golvet.

Edited by jola61
Link to comment
Share on other sites

Blir ett pass i Kristinehamn i eftermiddag istället! Lite runt brattsand och in till stan. Vi kanske ses jola! Du får hålla utkik efter nån som försöker likna en storstakare! ;)

Fina vägar att åka på' date=' men se upp för trafiken som kan vara lite intensiv så här i semestertider. Ser ut som att du kan bli rätt blöt om du ger dig ut idag, men det stoppar väl inte en hårding som du ;) Är en bit ifrån Brattsand under eftermiddagen men om du svänger ut på E 18 och åker mot Karlskoga (inget att rekomendera )så kanske jag får se en vilt stakande Golvet.[/quote']

He he he det blev INTE nån sväng på E18 ;) det blev 1:36 Tim och 28,31km runt omkring brattsand ! Lite trafik och fin småkuperad väg! Ett fint pass helt enkelt :) nu en pilsner! :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...