Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Klarälvsbanan


bjorn12

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:( :( :( :( :( :(

Jag har försovit mig, kommer inte!!!!

fan fan fan fan fan.......

http://forum.thescubasite.com/sad/sad0004.gif

Du kom ju trots allt och åkte en cirka 9 km längre än vi andra med start och mål på samma höjd medans vi tjänade 90 höjdmeter! :)

 

Vilken enormt imponerande insats av Andreas87 idag!!! :D

 

Och vilken far han har, dagens hjälte! :)

Uppdukat bord med vattendunk, dextrosol, russin, godis, kaffe, reservstavar med mera på fyra platser efter vägen!

Och dessutom taxi sista biten. ;)

 

Nu fick ni dalmasar känna på lite värmländskt stål!

 

Tack till alla för en slitsam dag! :)

 

Nej, nu får det bli ett återhämtningspass på stakmaskin... ;)

Edited by Vasa
Link to comment
Share on other sites

tack alla som gjorde detta till en underbar dag :D Och taxin får jag tacka för!

 

En klen insats av Globen ! GRUVAR mig som bara fan! Kände mig så stark hela vägen fram till de tog TVÄRSTOPP !!!! Ska plåga min kropp till de yttersta närmaste tiden så detta ej aldrig mera upprepas ;)

 

 

ÅHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edited by globe86
Link to comment
Share on other sites

ÅHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

?

 

Ja utan att du märkte det mattade vi ut dig bit för bit och sedan hade vi ordnat med harar från Karlstad som tog den slutliga knäcken i motluten' date=' precis som planerat. ;)[/quote']

Haha fyyyyfaaaaan! Detta kommer ALDRIG upprepas! Men man har ju lärt sig en läxa! Aldrig ge fan i att dricka när man e törstig! Helt sjukt att de kan gå på 5 min att gå från topp till totalt STOPP!

 

Men men ! Det enda jag är nöjd med att min fantastiska vurpa ner för slänten!

Link to comment
Share on other sites

Hallo alla vikingar...

 

Det var ett underbart pass idag. Känns riktigt bra nu. Precis utkommen från bastun...

Andreas, du gjorde ett fantastisk lopp, drog fram oss andra. Tusen tack!

Hälsa farsan och tacka, helt suveränt!

 

Ser fram emot att få länken till youtube klipp från dagen...

 

Vasa, du hade imponerade stakning, Globen får det tufft. Men han lär väl ligga i som en galningen nu framöver, efter brytningen 1 mil från mål... :-)

 

Må så gott allesammans, somnar snabbt ikväll!

Link to comment
Share on other sites

Va tror ni skidforumiter ? e de bara att köra för fullt i morgon också eller drar man på sig en förkylning då?!

 

Shiit nu lär ja lugna ner mig med inläggen annars blir ja ju erfaren medlem och de är jag ju inte redo för!

Bara du kör ett kortpass på max 73 km så är det nog ingen fara. ;)

Link to comment
Share on other sites

Va tror ni skidforumiter ? e de bara att köra för fullt i morgon också eller drar man på sig en förkylning då?!

 

Shiit nu lär ja lugna ner mig med inläggen annars blir ja ju erfaren medlem och de är jag ju inte redo för!

Bara du kör ett kortpass på max 73 km så är det nog ingen fara. ;)

Hehe får nog bli ett löppass! ryggen e lite halvslö känner jag!

Link to comment
Share on other sites

Tack alla för en kanondag! och farsan tackar för alla fina ord från er :D

Trodde inte att man skulle hålla hela vägen nu heller men det gick ju lite bättre än förra gången i alla fall ! Försökte att hänga på dalarna i slutet men han var för stark :D !

 

Håller på att knåpar ihop en film också från hjälmkameran och den vanliga kameran.. Redigerings programmet har lagt av flera gånger nu när jag nästan vart färdig med filmen... Så jag är redigt irriterad just nu ! men håll ut, det kommer en film om nån dag eller 2 :)

 

Tack för en trevlig dag alla !

Link to comment
Share on other sites

Hallå grabbar! Nu har ni "njutit av hela Klarälvsbanan", igen..!!!

Grymt imponerad av er framfart, i går!!

 

Om jag hörde rätt d v s att Andreas tog på sig rollen att ligga först och dra, så får han av mig en stor eloge =)..Förökte själv staka på litet i täten ett tag (i alla fall tills dess Rune R hyfsat lätt rullade förbi och tog över stafettpinnen..=) , men det var ju hyfsat tufft i "motvinden" el sk kastvindar/sidovindarna..

 

Hade lite dåligt samvete för att man själv inte var med från början, men hade nog inte hängt med i detta tempo hela vägen från Uddeholm. Nu ska jag banne mig börja träna "stakning" och skidgång och...så ses vi igen!

PS: Vem var det som liksom låg i en hög, på asfalten,varje gång jag såg honom?? =b DS

Link to comment
Share on other sites

Hallå grabbar! Nu har ni "njutit av hela Klarälvsbanan", igen..!!!

Grymt imponerad av er framfart, i går!!

 

Om jag hörde rätt d v s att Andreas tog på sig rollen att ligga först och dra, så får han av mig en stor eloge =)..Förökte själv staka på litet i täten ett tag (i alla fall tills dess Rune R hyfsat lätt rullade förbi och tog över stafettpinnen..=) , men det var ju hyfsat tufft i "motvinden" el sk kastvindar/sidovindarna..

 

Hade lite dåligt samvete för att man själv inte var med från början, men hade nog inte hängt med i detta tempo hela vägen från Uddeholm. Nu ska jag banne mig börja träna "stakning" och skidgång och...så ses vi igen!

PS: Vem var det som liksom låg i en hög, på asfalten,varje gång jag såg honom?? =b DS

Ja nästa gång får ni haka på från start så vi blir ett rejält gäng :D

 

Vad mena du med de där sista :P ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...