Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Vasaloppet 2012 ¤Medaljstriden¤


Recommended Posts

Sammanställning över deltagare i medaljstriden kommer här, är lite rörigt och inte så snyggt, men har inte hunnit jobba mer på det. Obs: Senaste två dagarnas uppdateringar och nyregistreringar är inte med här!

 

Kommer efter hand skapa nya presentationer som jämför våra prestationer i de utmaningar som kommer under året!

 

 

 

https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AjWFh5cMIsxtdERfeGZwbkhUeGxjVW5GSzRiR0RNcUE&hl=en&authkey=CNCBj4EN#gid=0

Tror statsen har blandats lite väl mycket, "positiv" har gått och norpat alla mina stats :/ Men förstår att det bara är protyp och under utveckling. Så han kan låna mina stats så länge... :)

 

Edit: Glömde, stort TACK för jobbet du lägger ner!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 712
  • Created
  • Last Reply

Dåliga nyheter. Som några märkte när jag lade upp ett första utkast av presentationen av medlemmarna så hade data blandats av någon för mig oförklarlig anledning. När jag kollade noggrant insåg jag att det inte var många rätt i den, och då gammal historik inte sparas har jag ingen möjlighet att återskapa det som förlorats. Jag är ledsen att detta hände men hoppas att ni har överseende med det.

 

Jag ber er därför att fylla in den här nya blanketten (Adam du får gärna uppdatera länkar): https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dGtObnlROWNEdWpfNFhJLVZjc3BQa3c6MQ

 

Den här versionen är lite kortare och enklare, och kommer vara idiotsäker. Presentation av deltagarna kommer läggas upp om 3-4 dagar när ni fyllt i igen, sen kommer nya blanketter komma upp för inrapportering av utmaningar efter hand.

 

Jag ber om ursäkt för att jag har klantat till det här, och lovar att göra mitt yttersta för att det inte ska hända igen.

 

// Fisk

Link to comment
Share on other sites

Dåliga nyheter. Som några märkte när jag lade upp ett första utkast av presentationen av medlemmarna så hade data blandats av någon för mig oförklarlig anledning. När jag kollade noggrant insåg jag att det inte var många rätt i den, och då gammal historik inte sparas har jag ingen möjlighet att återskapa det som förlorats. Jag är ledsen att detta hände men hoppas att ni har överseende med det.

 

Jag ber er därför att fylla in den här nya blanketten (Adam du får gärna uppdatera länkar): https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dGtObnlROWNEdWpfNFhJLVZjc3BQa3c6MQ

 

Den här versionen är lite kortare och enklare, och kommer vara idiotsäker. Presentation av deltagarna kommer läggas upp om 3-4 dagar när ni fyllt i igen, sen kommer nya blanketter komma upp för inrapportering av utmaningar efter hand.

 

Jag ber om ursäkt för att jag har klantat till det här, och lovar att göra mitt yttersta för att det inte ska hända igen.

 

// Fisk

Det e helt lugnt! :) Stort tack för att du gjort dig tid till det :D

Självklart lägger jag upp nya länken på förstasidan.

Link to comment
Share on other sites

Jag ber om ursäkt för att jag har klantat till det här, och lovar att göra mitt yttersta för att det inte ska hända igen.

 

// Fisk

Herregud fisk.åtminstånde jag tycker att det är kanon att nån vill hålla i detta med datagrejorna så TACK för den tid du lägger ner.kanonjobb alltså!

Link to comment
Share on other sites

Förresten hehe' date=' sommarn lär bli ett enda långt träningsläger för min del... Kommer bo själv uppe i släktens lilla gård uppe i Västerbotten och jobba som Forsrännare, vilket ger en hel del dödtid med myrlöpning och skidgång i backe som tidsfördriv :D[/quote']

Uppe i Vindeln? ;)

Jag vet inte hur hemma du är med inlandet, men byn heter Ekorrsele och ligger på väg 363 4mil från Vindeln mot Lycksele. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja det är lite segt nu. Snart blir det varken skidor eller rullskidor, ingen snö och massvis med grus.

 

Men jag fick en lite motivationshöjare då jag tankade brevid Martin Larsson igår (19 på VL i år). Han hade skidorna med sig i bilen :)

Link to comment
Share on other sites

Hur går det för er med träningen? Själv har jag riktigt svårt just nu att hitta motivation till att lägga ner flera timmar i veckan på det... Hjälp mig! :D

Golvet och adam for ner till mora

För att göra upp i medaljkampen den stora

Golvet han var nog bra surrig

Han gjorde adam snurrig

Väl i mora skulle det ske

Adam kunde bara be

Golvet stakade om adam och dom alla

medan publiken såg adam falla

Golvet på plats adam sätta

För golvet kommer att bli etta!

 

RÄCKER DETTA SOM MOROT? :D

Link to comment
Share on other sites

Hur går det för er med träningen? Själv har jag riktigt svårt just nu att hitta motivation till att lägga ner flera timmar i veckan på det... Hjälp mig! :D

Jag har ju årets stora mål framför mig så jag har absolut inga problem med motivation.

Körde första rundan med fincykel i onsdags och i eftermiddag åker jag på träningsläger med triathlonklubben.

 

Testa någon träning som du inte brukar köra?

Simma? Gymma? osv.

Link to comment
Share on other sites

Hur går det för er med träningen? Själv har jag riktigt svårt just nu att hitta motivation till att lägga ner flera timmar i veckan på det... Hjälp mig! :D

Är förkyld just nu så nu går det åt pipan, men har anmält mig till både löpar och simtävlingar under vår/sommaren. Skitbra sätt att hålla ångan uppe på, små delmål inför den stora utmaningen - Vasaloppet!! Bara man blir friskt nu då, rackarns kollegor på jobbet som går och snörvlar och smittar ner en :)

Link to comment
Share on other sites

Golvet och adam for ner till mora

För att göra upp i medaljkampen den stora

Golvet han var nog bra surrig

Han gjorde adam snurrig

Väl i mora skulle det ske

Adam kunde bara be

Golvet stakade om adam och dom alla

medan publiken såg adam falla

Golvet på plats adam sätta

För golvet kommer att bli etta!

 

RÄCKER DETTA SOM MOROT? :D

Ha ha. Kul läsning och peppade mig i alla fall. För det är ju inte golvet som ska bli etta, eller hur?

Link to comment
Share on other sites

Golvet och adam for ner till mora

För att göra upp i medaljkampen den stora

Golvet han var nog bra surrig

Han gjorde adam snurrig

Väl i mora skulle det ske

Adam kunde bara be

Golvet stakade om adam och dom alla

medan publiken såg adam falla

Golvet på plats adam sätta

För golvet kommer att bli etta!

 

RÄCKER DETTA SOM MOROT? :D

För det är ju inte golvet som ska bli etta' date=' eller hur?[/quote']

Ska han inte? ;)

Link to comment
Share on other sites

Hur går det för er med träningen? Själv har jag riktigt svårt just nu att hitta motivation till att lägga ner flera timmar i veckan på det... Hjälp mig! :D

Golvet och adam for ner till mora

För att göra upp i medaljkampen den stora

Golvet han var nog bra surrig

Han gjorde adam snurrig

Väl i mora skulle det ske

Adam kunde bara be

Golvet stakade om adam och dom alla

medan publiken såg adam falla

Golvet på plats adam sätta

För golvet kommer att bli etta!

 

RÄCKER DETTA SOM MOROT? :D

Haha underbar dikt! :D

 

Aa får väl kämpa på lite då så detta inte sker

borde istället visa er andra hur mycket lite träning ger :)

Link to comment
Share on other sites

Usch vad 1000m intervaller e hemska... Pga av golvets försmädliga (hoppas verkligen det ordet kommer på hskoleprovet imorrn) dikt var jag ju tvungen att ta mig ut å springa ;)

då har jag ju gjort lite nytta idag då! ;) själv sitter jag och dricker vin med frun men träna på du :)

Link to comment
Share on other sites

Presentation av deltagare' date=' säg till om något inte stämmer:

 

https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AjWFh5cMIsxtdE5jVFJhZGJrVnZrNTltNXB1YjRLN2c&hl=en#gid=0[/quote']

Du måste bara ändra behörighet :)

behörighet på vadå?

Ändra vilka som har behörighet att kolla på filen. På fotoalbumet kan man iaf bestämma vilka som får se bilderna. Antagligen står det som privat nu.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...