Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Träningskompis i närheten av Viby (Sollentuna)


Rotebrostakaren

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply
Hej

Vad tror ni om att köra Bisslinge ikväll? Den spårades igår kväll' date=' är lite längre är Sollentuna och framför allt lite mer kuperad? http://www.ris-orientering.nu/default.asp?sida=skidspar&meny=64

 

Om det inte är ok så hänger jag med på Sollentuna golfbana.

 

Anders[/quote']

Jag är med på Bisslinge. Var ses vi?

Lite inaktuellt en dag som denna, men man vill ju gärna informera: Sollentuna Golf och

Bisslinge hänger ihop, det är bara ta av sig skidorna och gå över gångbron i den svaga motlutan vid Rotebroleden. Bra att veta om man vill variera sig och bor i Viby och inte vill åka bil och det finns snö. Var det bra på Bisslinge/Svarlinge?

Link to comment
Share on other sites

Hej

Vad tror ni om att köra Bisslinge ikväll? Den spårades igår kväll' date=' är lite längre är Sollentuna och framför allt lite mer kuperad? http://www.ris-orientering.nu/default.asp?sida=skidspar&meny=64

 

Om det inte är ok så hänger jag med på Sollentuna golfbana.

 

Anders[/quote']

Jag är med på Bisslinge. Var ses vi?

Lite inaktuellt en dag som denna, men man vill ju gärna informera: Sollentuna Golf och

Bisslinge hänger ihop, det är bara ta av sig skidorna och gå över gångbron i den svaga motlutan vid Rotebroleden. Bra att veta om man vill variera sig och bor i Viby och inte vill åka bil och det finns snö. Var det bra på Bisslinge/Svarlinge?

Pga ett missförstånd som jag får ta på mig skulden för hittade AndersL och jag inte varandra i onsdags. Det slutade med att Anders åkte på Bisslinge och jag på Sollentuna golfbanan. Det hade frusit på och var isiga spår = mycket bra glid. Jag avstod från fästvalla/klister och dubbelstakade sex varv (6 x 3,1 km).

Hur är det med dig då, kan du börja träna igen den här veckan?

Link to comment
Share on other sites

Inge rullskidor än för mig' date=' men lite jogging borde funka.[/quote']

Var i Vibyspåret och sprang i onsdags och det var för mjukt för rullskidor.

Vad sägs om ett joggingpass i Vibyspåret på onsdag 19.00?

Litet förtydligande: det var i söndags jag sprang i Vibyspåret...

Har fått ont i halsen idag, så jag kommer inte att träna imorgon heller. Har varit mer eller mindre sjuk sedan axeloperationen, märkligt.

Link to comment
Share on other sites

Var i Vibyspåret och sprang i onsdags och det var för mjukt för rullskidor.

Vad sägs om ett joggingpass i Vibyspåret på onsdag 19.00?

Litet förtydligande: det var i söndags jag sprang i Vibyspåret...

Har fått ont i halsen idag' date=' så jag kommer inte att träna imorgon heller. Har varit mer eller mindre sjuk sedan axeloperationen, märkligt.[/quote']

Det var då som förgjort. Jag satsar på att vara där kl. 19.00 som vanligt. Någon annan som planerar komma eller har alternativt förslag?

Link to comment
Share on other sites

röstar iaf för rullskidintervall för att få lite mer fördelning i rösterna. ;)

Är fortfarande sjuk så jag tänkte inte vara med i kväll, har en väldigt seg snuva som verkligen bitit sig fast i näsans alla hål och gångar.

 

Nån som har nåt tips hur man blir av med den. Whiskey funkar inte på detta har provat.

Link to comment
Share on other sites

röstar iaf för rullskidintervall för att få lite mer fördelning i rösterna. ;)

Är fortfarande sjuk så jag tänkte inte vara med i kväll, har en väldigt seg snuva som verkligen bitit sig fast i näsans alla hål och gångar.

 

Nån som har nåt tips hur man blir av med den. Whiskey funkar inte på detta har provat.

Honung! Skall jag komma förbi med en burk?

Link to comment
Share on other sites

Blir tyvärr bara intervallöpning mellan rummen på jobbet ikväll:-(

 

Visar sig att jag måste jobba så länge jag bara orkar, så nöjen som rullskidintervall på mörk och lerig stig i duggregn får jag skjuta på till en annan gång.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...